חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קניית בגדים אונליין – יתרונות וחסרונות עיקריים

קרדיט תמונה FREEPIK

אחד המאפיינים המרכזיים של החיים המודרניים הוא המעבר הנרחב לביצוע אינספור פעולות שונות אונליין. בשנים האחרונות אנחנו גם יכולים (ומעוניינים) לקנות יותר ויותר דברים אונליין, בין אם מדובר בשירותים וסידורים יומיומיים בסיסיים ובין אם בקניית מוצרים מכל סוג וקטגוריה שרק ניתן להעלות על הדעת. גם קניית בגדים עוברת בהדרגה למדיום הדיגיטלי ולאינטרנט, מה שנושא בצידו כמובן יתרונות וחסרונות גם יחד.

יתרונות עיקריים של קניית בגדים אונליין

בשנים הראשונות של עידן הקניות באינטרנט, לא מעט אנשים נרתעו מלקנות דווקא בגדים אונליין. אך במרוצת העשור האחרון רובנו הגדול השתכנענו, ובצדק, כי קיימים יתרונות מהותיים לקניית בגדים ברשת –

כמובן שהנוחות מהווה יתרון משמעותי ביותר כאשר קונים בגדים אונליין, מפני שאיננו צריכות לנסוע וללכת פיסית לאינספור חנויות שונות עד שנמצא את מבוקשנו. במיוחד כאשר מדובר בבגדי נשים, חיפוש בין אפשרויות רבות ושונות מהווה בדרך כלל חלק בלתי נפרד מהתהליך, מה שמצריך מעבר בין חנויות רבות ומבזבז לנו לא מעט זמן. באינטרנט, ניתן לחפש ולמצוא מיליון אתרים וחנויות מקוונות שונות (כולל כמובן החנויות שאנחנו מכירות מהקניונים, המציעות לרוב את מרכולתן גם אונליין), ולעשות את הכל מכל מקום ובכל זמן, במהירות וביעילות מקסימאלית.

לא רק מבחינת מגוון, מבחר ונוחות התהליך קיים יתרון משמעותי לקניית בגדים אונליין, גם מבחינת מחירים ניתן הרבה פעמים למצוא את העסקאות הטובות ביותר דווקא באינטרנט. האפשרות להריץ השוואות מחירים מקוונות עבור בגדים ודגמים ספציפיים היא כלי צרכני רב עצמה אשר הרבה פעמים יכול לחסוך לנו הרבה מאוד כסף.

חסרונות לקניית בגדים אונליין והדרכים להתגבר עליהם

לדעת מרבית הצרכנים, או ליתר דיוק לדעת לא מעט צרכניות המחפשות בעיקר אחר בגדי נשים , קיימים גם כמה חסרונות בלתי מבוטלים לקניית בגדים אונליין. בפרט, העובדה כי לא ניתן למדוד את הבגד ולהרגיש את הבד שלו בידיים שלנו. כמו כן, איננו מקבלות כאן את מלוא החוויה של הסתובבות בין חנויות וחיפוש אחר דברים מעניינים וחדשים. כלומר – את מלוא חווית ה"שופינג"…

למרות זאת, יותר ויותר נשים (וגם גברים, כמובן..) כבר התגברו על חסרונות אלו. כיצד? ובכן, במקום למדוד בפועל את הבגד, הן פשוט בוחרות את המידה המתאימה להן ביותר ובמידת הצורך – מחזירות ומחליפות. לכן כאשר קונים אונליין כדאי לוודא כי הבגד שאנו בוחרות אכן ניתן להחלפה, וזהו אכן המצב כמעט בכל האתרים (לפחות אלו של חנויות מוכרות ונחשבות).

ובנוגע ל"חוויית השופינג" הקלאסית – את זה אכן לא ניתן לשחזר כאשר קונים בגדים אונליין. הפתרון למצב זה הוא פשוט להגיע מדי פעם לקניון וכן לעשות את אותו סיבוב שופינג, אך לא בהכרח לקנות את הבגדים בפועל. ניתן למדוד אותם כמובן, לראות בדיוק איזו מידה היא המתאימה לנו ביותר, להרגיש את הבד בין אצבעות הידיים ואז לבדוק אם ניתן לקנות את אותו בגד בדיוק אונליין במחיר טוב יותר. רק וודאי כי את נכנסת לאתר של אותה חנות בדיוק, ומחפשת את אותו הדגם והמוצר בדיוק, ולא משהו אחר שרק נראה דומה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן