חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דגלי לבנון וחיזבאללה עולים באש בכניסה לירושלים: הדרך נחסמה

מפוני הצפון חוסמי את הכניסה לירושלים ליד גשר המיתרים, צילום: נלחמים על הצפון

מפוני הצפון חוסמים את הכניסה לירושלים ושורפים דגלי לבנון וחיזבאללה

מפוני הצפון ממטה "נלחמים על הצפון" מפגינים בכניסה לירושלים והדרך נחסמה, לאחר שהציבו מיצג מחאה של אוהל עם דגל חיזבאללה ודגל לבנון: "זה מה שנשאר מהבית שלנו, אסור לאבד את הצפון"

ממשיכים למחות: מפוני הצפון אשר מתגוררים כבר שמונה חודשים במלונות בירושלים ומרוכזים על ידי מטה "נלחמים על הצפון", חסמו הלילה את הכניסה לירושלים, בקריאה שלא לקיים הסכם מדיני עם חיזבאללה ולבנון.

המפונים הציבו אוהל מחאה, על הכביש, אשר לידו שרפו דגל לבנון וחיזבאללה: "אנחנו לא בבית כבר שמונה חודשים, כדי שנחזור הביתה הדבר הראשון שצריך לקרות זה להבין שחיזבאללה זה לבנון ולבנון זה חיזבאללה", אמרו המפגינים.

במטה נלחמים על הצפון הוסיפו: "כשנתייחס ברצינות להפרות שקורות נגד ישראל ממדינת לבנון, נתחיל ללכת בכיוון הנכון לניצחון. לא להסכם מדיני, כן למלחמה שתסתיים ברצועת ביטחון, ובשקט אמיתי ולא רגעי. האוהל הזה הוא מה שנשאר מהבית שלנו, אסור לאבד את הצפון".

אתי בלילתי, מפונה משלומי, הוסיפה: "אני רוצה לחזור הביתה וכולנו רוצים לחזור לשלומי. תשעה חודשים הפקירו אותנו, תשעה חודשים אנחנו נמצאים בירושלים. אף אחד לא מסתכל עלינו, לא שואל לשלומינו, אנחנו רוצים שיצאו למלחמה, שנגמור עם החוסר ביטחון הזה".

מפוני הצפון - הכניסה לירושלים נחסמה, צילום: נלחמים על הצפון
מפוני הצפון – הכניסה לירושלים נחסמה, צילום: נלחמים על הצפון

הישג: תושבי העיר אשקלון רצו מענק של 5000 ש"ח וזה מה שיקבלו במקום – כיף

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן