חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את שוגליז – בוטיק המתנות של ישראל

קרדיט תמונה FREEPIK

ישנו אדם הקרוב לליבכם שחוגג יום הולדת? אולי עובד או עובדת שהגיעו להישגים מרשימים אותם תרצו לציין באופן פרטני ולהוקיר תודה? ולפעמים לא באמת חייבים למצוא סיבה למסיבה; ואם חשקה נפשכם לשמח אדם מסוים, הרי שבשוגליז בוטיק המתנות של ישראל תמצאו מגוון עשיר של פתרונות. שוגליז מתמחים ביצירת מארזי מתנה ססגוניים, מעוצבים ומרגשים והכל בטאץ' אישי שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. אין מדובר בעניין מקרי כי אם כוונה ברורה לענות על החוסר הקיים בשוק בחיפוש אחר מארזים שנותנים נימה שונה, כזו שחושבת מחוץ לקופסה (או במקרה שלנו מחוץ למארז!).

הצוות של שוגליז – מארזים שנעשים מכול הלב

קל מאוד לגבש מגוון של פריטים שונים בתוך מארז אחד. אחרי הכל, ככל שהוא גדוש יותר, כך הוא ייראה מזמין ויוקרתי יותר. לא כך הם פני הדברים, ובעיקר כאשר מארזים הם פתרון מתנה מוכר וידוע. הרי כמה פעמים חלפתם על פני חנויות ופגשתם במארזים שחזרו על עצמם שוב ושוב, ואולי השתנו מעט בתצורות משתנות?

בשוגליז מתנות מקוריות לקחו את הדברים במלוא הרצינות, ועם צוות של מעצבות ומעצבים מוכשרים, שוקדים בכל עת על יצירתם של מארזים חדשניים ומעוצבים אשר נותנים טון שונה ושובה לב. כל מארז ומארז מעוצב בקפידה יתרה בחברה, תוך שתכולתם והמראה שלהם נקבעים על-פי הנמען או הנמענת. באתר ניתן למצוא קטלוגים למתנות לעובדים, קטלוגים הפונים עבור מתנות לנשים ומתנות לגברים, מארזי אלכוהול, מארזים עם דברי מתיקה משובחים ועד למארזים הכוללים מתכונים להכנתם של מאכלים שונים.

אפשרויות לכל מבקר ומבקרת באתר

מחפשים מתנה אישית לבן או בת הזוג? או אלי מתנה לרגל יום הולדתם של חברים קרובים? אתם לגמרי בכתובת הנכונה. מחפשים אולי אחר מתנות לעובדים לרגל בואם של החגים והמועדים? או אולי מארזים שיחולקו במסגרתו של יום גיבוש וכיף? גם כאן תוכלו למצוא שפע של אפשרויות ארוזות בקפידה ובמגוון רחב של אפשרויות. שוגליז עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים בכל היקף, כאשר המטרה היא אחת ויחידה – לעשות טוב ולהעלות חיוך רחב אצל מקבל או מקבלת המתנה. לחברות המחפשות אחר מארזי מתנה ברכישה בסיטונאות, ניתן למצוא מגוון עשיר ורחב של אפשרויות, וכן לבצע התאמות אישיות לרבות מיתוג ובניית המארזים בהתאמה אישית לשיקוף החברה ומאפייניה.

כיצד מתחילים?

בביקורכם בשוגליז תוכלו לעיין בקטלוגים השונים המחולקים באופן מסודר לפי נושאים. לצד זאת, בכל קטלוג תמצאו אפשרויות לסינון הפריטים על בסיס טווחי תקציבים, וכן אפשרויות לחיפושים פרטניים עד פריטים מסוימים עם מנוע החיפוש החופשי.

בהקלקה על כל אחד ואחת מן המארזים, ישנן אפשרויות לשדרוג ותוספות עם דברי מתיקה, שתייה ושלל פיצ'פקס שתמיד יכולים לעשות טוב על הלב.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן