חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המובילים בשוק התבלינים-מרגישים את הלקוחות

תבליני מיימון

תרשו לנו להצהיר: אין אדם שעורך קניות שלא מכיר את המותג תבליני מימון. והנתונים מעידים, תבליני מימון הינה חברת התבלינים המובילה והנמכרת ביותר בישראל, כבר למעלה מעשור, עם נתח שוק של למעלה מ – 40%.

המותג הולך עם הקדמה וכחלק בלתי נפרד מזה בתבליני מימון דואגים לצרכים של אוכלוסיות המוגבלות בשימוש במוצרים עם גלוטן (חולי צליאק), חברת תבליני מימון הינה החברה היחידה בישראל הרשאית לרשום על מוצריה ״ללא גלוטן״ תוך הבטחה והקפדה כי כל התבלינים אשר נושאים את שמה – הינם ללא גלוטן, החברה שמה לה למטרה לייצר את מוצריה ללא גלוטן, בסביבת עבודה נקייה מאלרגנים שהוקמה במיוחד לשם כך.

מוצריה של החברה עומדים בתקנים המחמירים ביותר, לרבות תקן GMP ללא גלוטן. זאת אינה בשורה חדשה- אף בהחלט בעידן בו המודעות לנושא הבריאותי ולבעלי רגישויות, הדבר מעורר השראה בכך כי בהחלט רואים בתבליני מימון את טובת הלקוח ואת יעודות של המוצר ולא רק בשאיפה למכור.

תבליני מיימון
צילום: יח"צ

מעבר לתבלינים איכותיים וטהורים נוספו סדרות המקפיצות את עולם הבישול הביתי, כל אדם אשר חפץ להשתעשע קולינארית עם המטבח בביתו ולשדרג את חוויית הבישול וכמובן את חוויית הסועדים חייב להשתמש בסדרות המיוחדות של תערובות התבלינים המותאמים לכל סוגי הבישול, לכל הסגנונות.

כלל מוצרי המותג הינם 100% טהורים, תחת בקרה מחמירה ומוקפדת המוצרים לרבות מגוון התבלינים עומדים בתקנים הקפדניים ביותר HACCP, ISO 9001: 2015 , BRC, GMP.

כל מוצרי החברה הינם בעלי הכשרות המהודרת והמחמירה ביותר – בד"צ העדה החרדית.

תבליני מיימון
צילום: יח"צ

הדסה עין כרם: מחלקת הקורונה חזרה לפעילות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן