חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טרגדיה בגן החיות התנ"כי ירושלים: תנין תקף גבר ופצע אותו קשה

בתמונה תנין שתקף אדם בגן החיות התנ"כי ירושלים. צילום: דוברות משטרת ישראל
גבר הותקף על ידי תנין בגן החיות התנכ"י

ירי מעורר בהלה הבוקר – תנין תקף אדם בגן החיות התנכי ונורה

בתמונה תנין שתקף אדם בגן החיות התנ"כי ירושלים. צילום: דוברות משטרת ישראל
בתמונה תנין שתקף אדם – גן החיות התנכי ירושלים. צילום: דוברות משטרת ישראל

דיווח למשטרת מחוז ירושלים על ירי בגן החיות התנ״כי בירושלים, התברר כירי בתנין שתקף את עובד המתחם בגן החיות ושגרם לפציעתו הקשה של העובד. שוטרי מחוז ירושלים הוזעקו למקום, ופתחו בחקירת תאונת העבודה. בשעה האחרונה התקבל דיווח על שמיעת ירי בגן החיות התנ״כי בירושלים, ולמקום הוזעקו כוחות משטרה של מחוז ירושלים.

בתוך כך, התקבל דיווח נוסף כי בגן החיות ננשך עובד במתחם התנינים. בהמשך התברר כי מאבטח שהבחין בהתרחשות ובשל חשש לחיי העובד, ירה בתנין, ובכך כפי הנראה הציל את חייו.

פציעה קשה ומאבק על חיי הפצוע

העובד שננשך, נחבל קשות בחלקי גופו ופונה במצב בינוני-קשה (עפ"י גורמי רפואה) להמשך טיפול רפואי. כוחות המשטרה של מחוז ירושלים במקום החלו בחקירת נסיבות המקרה- שסווג כתאונת עבודה.

אבירם זיילר רופא מתנדב באיחוד הצלה מסר: "לדברי חבריו הוא ננשך ע"י תנין במהלך עבודתו בגן החיות. הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני תוך חילוצו מהכלוב של התנינים באלונקה טקטית שקיבלתי מאיחוד הצלה. לאחר הסיוע הראשוני בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה עין כרם כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: " אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונה מטפל בן 45 מגן החיות התנ״כי, אשר ננשך על ידי תנין במהלך פעילות שגרתית.
פרופ׳ באלה מיקלוש, מנהל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, מעדכן כי עם הגיעו ליחידת הטראומה, אבחן הצוות פגיעות נרחבות על פני גופו והוא נלקח באופן מיידי לחדר הניתוח, עם צוות מנתחים רב תחומי".

שימו לב – היום האחרון להגשת בקשות: מענק של עד 28000 ש"ח מחכה לסטודנטים בדרך לתואר – כיף

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן