חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוף של שליחות: אגד נפרדת מהכותל המערבי אחרי 57 שנים

לאחר 57 שנות שירות: חברת 'אגד' בפרידה מרגשת מהשירות שנתנו במשך עשרות שנים בשינוע מיליוני המתפללים והמבקרים לכותל המערבי

בפגישת סיכום מרגשת שנערכה בלשכת רב הכותל המערבי, הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א, נפרדו מנהלי אגד הארצי ומחוז ירושלים מהשירות שנתנו למיליוני המתפללים והמבקרים שהגיעו לכותל המערבי במהלך 57 השנים האחרונות.

במהלך הפגישה הודו להם רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב רבינוביץ  ומנכ"ל הקרן למורשת הכותל מר מרדכי (סולי) אליאב, על השירות שנתנו לאלפי המתפללים והמבקרים שהגיעו מדי יום למקום הקדוש, ועל החשיבות העצומה של עבודת הנהגים והמנהלים של אגד, שסייעו להפוך את הכותל המערבי לנגיש לכל מי שחפץ להגיע ולהתפלל.

מנהלי חברת 'אגד' הביעו את גאוותם ושמחתם על כך שיכלו לתרום להגעת המוני אנשים למקום קדוש זה. ואף שיתפו את רגשותיהם של הנהגים הקבועים שהיו מבצעים את הנסיעות לכותל כל יום במשך עשרות שנים וראו בזה שליחות וזכות להיות הקו המחבר בין הנוסעים למקום הקדוש, כאשר במשך עשרות שנים, מאז שנת 1967, יום לאחר שחרור ירושלים והכותל, חברת 'אגד' שינעו את הנוסעים לכותל המערבי במסירות ובמקצועיות רבה מידי יום בקוים השונים החל מתפילת נץ החמה ועד לשעות הקטנות של הלילה. ובמהלך כל ימות השנה ובעיקר בימי השיא בחול המועד, ארועי סליחות, ברכת כהנים, תפילות בימים מיוחדים, ערבי ראש חודש ועצרות תפילה.

קרדיט: אגד
קרדיט: אגד
קרדיט: אגד
קרדיט: אגד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן