חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות לבת מצווה מיוחדת

רעיונות לבת מצווה מיוחדת

לתכנן בת מצווה זה תמיד מאתגר. הרי בניגוד לבר מצווה, אירוע בו אנחנו כבר יכולים לדעת מראש מה יכלל בתוכו, במקרה של בת מצווה, עלינו במידה מסוימת להמציא את הגלגל מחדש. בתור הורים, הרי מצד אחד אתם רוצים להצליח להגשים את החלום של הילדה במלוא מובן המילה, אבל ברור כי נדרשת יצירתיות שתאפשר לכם למצוא את המסלול הנכון, כזה שיחסוך כסף מצד אחד ומהצד השני, יתן ערך מוסף לאורחים ולמשתתפים. אז אם אתם פשוט לא יודעים מאיפה להתחיל, אנחנו פה בשביל לעזור. הישארו איתנו וקבלו כמה רעיונות לבת מצווה יוצאת דופן ומיוחדת באמת.

ראשית, למצוא את המקום המושלם

הבעיה עם בת מצווה היא שמצד אחד, מדובר על מסיבת יום הולדת של ילדה בת שתים עשרה, על כל המשתמע מכך, מהצד השני, אנחנו מדברים על אירוע מכובד, כזה שמזמינים אליו לא רק את החברות לכיתה, כי אם בני משפחה וקרובים נוספים. לכן, אנחנו מציעים לכם לחשוב על קיום האירוע דווקא באולם שהוא לא ממש אולם, כן, אנחנו מציעים לכם לופט בירושלים, מקום בו אפשר לקיים אירוע מהסוג הזה. מדהים לראות איך ברגע אחד, עם בחירה נכונה של מקום לאירוע, פתאום כל הקצוות מתחברים. יש משהו בעיצוב שמכתיב הרבה מאוד מהאווירה ומכאן, גם עוזר לכם לבנות ערב מיוחד, כזה שהוא גם הזדמנות למסיבה וגם הזדמנות לאפשר לילדה להביע את עצמה, ביום מאושר כל כך.

אגב, כאשר בוחרים במקום המתאים, הרי שאתם יכולים להיות רגועים בכל הנוגע ללוגיסטיקה. יהיה מי שיטפל בכיבוד, אתם יכולים להיות בטוחים כי יש מקרן, הגברה וכל ציוד רלוונטי לקיום האירוע, בלי אף תקלה מיותרת. כמובן, צוות עובדים מסור יהיה שם כדי לטפל בכל הפרטים הקטנים וכדי לאפשר לכם, ההורים, להתרגש, שעה שיש מי שדואג לכם לכל.

להפוך את האירוע משמעותי אבל לא לוותר על המסיבה

בת מצווה הוא גיל משמעותי, הרגע בו האישה הופכת מילדה לנערה. בניסיון ליצור בת מצווה בעלת משמעות, אנחנו מציעים לכם לחשוב ביחד עם הילדה המתבגרת, איך תוכלו לציין את היום המיוחד. אתם יכולים לבחור להעלות הצגה של כל בני המשפחה, לערוך סרט מיוחד, להכין הפעלה יוצאת דופן לכל בני המשפחה והחברים הקרובים. נכון, קל להסתכל על הדברים מנקודת מבט צינית, אבל האמת היא כי אם נוכל להתייחס לאירוע בתוך הזדמנות להעניק לילדה שלנו מעט מהערכים שלנו, הרי שנצא נשכרים מהאירוע.

כמובן, אין זה אומר כי צריך לוותר על המסיבה. דווקא כאשר בוחרים את המקום המתאים, אתם יכולים להסיר דאגה מליבכם ולדעת בוודאות כי תהיה מערכת הגברה מתקדמת, כך שלא ישאר אף אחד עומד ברחבה בחוסר מעש.

אל דאגה, בסוף תמצאו את האיזון הנכון לכם

נכון, לתכנן בת מצווה זה תמיד מאתגר. לא רק שאתם נדרשים לתכנן אירוע ולהפיק אותו בפעם הראשונה, לחשוב על מסגרת התקציב ועל פרטים רבים נוספים, אלא, קיום אירוע מהסוג הזה מלווה בתחושות של התרגשות עצומה. זכרו כי אתם ממש לא ההורים הראשונים הנדרשים לעמוד באתגר, אל תשכחו לתת לילדה את ההזדמנות לשתף ברצונות שלה, אתם עוד תופתעו לגלות כי היא הרבה יותר חכמה ויצירתית ממה שאתם בכלל מסוגלים להעלות על דעתכם. קחו את הרגע הזה ואמצו אותו אל לבכם, תנו לעצמכם את ההזדמנות להתרגש וזכרו, הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר בסופו של דבר. אנחנו כאן, בילי ג'ין לופט, ממתינים לכם ושמחים לעזור בכל עניין.

צילום: לופט בילי ג'ין

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן