חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיירת חתונה בעין נקובא: כשחגיגה בכביש מסתיימת בחקירה

תיעוד "שיירת חתונה" מסכנת חיים בכפר עין נקובא: המשטרה פעלה בנחישות נגד המתפרעים

בתאריך 26.7, שיירת חתונה בכפר עין נקובא הסמוך לירושלים הפכה לזירת עבירות תנועה מסוכנות, כשמספר נהגי כלי רכב השתוללו וסיכנו את חייהם של נוסעיהם ושל משתמשי הדרך. במהלך האירוע תועדו נוסעים שהוציאו את גופם מחוץ לחלון הרכב במהלך הנסיעה, רוכבי אופנועים וטרקטורונים שנסעו ללא קסדות בטיחות כפי שמחייב החוק, ועוד עבירות נוספות שמהוות סיכון משמעותי.

בפעילות משותפת של מש"ק כפרים ומשרד התנועה בתחנת הראל, ותוך מיצוי יכולות טכנולוגיות מתקדמות, החלה חקירה במטרה להתחקות אחר המעורבים. אמש, אותרו חמישה נהגים חשודים והובאו לחקירה בגין חלקם במעשים מסוכנים אלו שהתרחשו במהלך השיירה. כנגד נהגים אלו בוצעה אכיפה נוקבת ונרשמו כנגדם דו"חות תעבורה בהתאם.

רס"ר אור עובד מיחידת התנועה שבתחנת הראל ציין: ״כל מקרה שבמהלכו נהיגה בדרך תהפוך לכדי התפרעות והשתוללות עם כלי רכב לסוגיהם, יתקל ביד קשה ואכיפה בלתי מתפשרת. מדובר במעשים הטומנים סכנה של ממש לציבור ועל אף כי מדובר בשיירת שמחה, אין לה כל מקום והצדקה. שוטרי התנועה ימשיכו לפעול לשמירת שלומם של משתמשי הדרך ולטיפול נחוש ובלתי מתפשר באותם עברייני תנועה המסכנים אותם".

המשטרה מבקשת להדגיש כי כל עבירת תנועה שתסכן חיי אדם תטופל במלוא החומרה, וכי היא תמשיך להפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותה כדי להבטיח את בטיחות משתמשי הדרך.

קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן