חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שינויים בתעריפי החנייה בירושלים: מה צריך לדעת?

שינויים בתעריפי החנייה בירושלים החל מאוגוסט

מתחילת חודש אוגוסט, יכנסו לתוקף שינויים בתעריפי החנייה בעיר ירושלים, על פי החלטת מועצת העיר מחודש מאי האחרון. השינויים נועדו להעדיף את תושבי העיר ולעודד שימוש בתחבורה הציבורית.

פירוט התעריפים החדשים:

תושב חוץ: מי שכתובתו במרשם האוכלוסין אינה בירושלים, ישלם 12.40 ₪ לשעת חניה. תושבים שלא רשמו את רכבם בעירייה ישלמו גם הם תעריף זהה וגבוה.

תושב ירושלים: כתובת במרשם האוכלוסין בירושלים ועדכן את פרטי רכבו בעירייה, ימשיך לשלם את התעריף הקיים בסך 6.90 ₪ לשעת חניה, וגם יהיה זכאי לשעת חניה חינם ביום.

חברי מועדון ירושלמי: תושבים שרכבם רשום בעירייה וגם במועדון ירושלמי, יקבלו שעת חניה חינם ביום והנחה של 20% על התעריף של תושבי ירושלים מהשעה השנייה והלאה. בנוסף, חברי המועדון יקבלו הנחה של 20% בחניונים נבחרים ברחבי העיר.

העדפת תושבי העיר ופיתוח התחבורה הציבורית

המהלך נועד להעניק העדפה לתושבי ירושלים ולתמרץ הגעה לעיר ושימוש בתחבורה הציבורית. בשנים האחרונות, פותח מערך התחבורה הציבורית בעיר עם קידום מערך הרכבות הקלות, הקמת נת"צים והעדפה לתחבורה ציבורית ברמזורים. כמו כן, הוקם קו רכבת מהיר ונוח מירושלים להרצליה דרך תל אביב. העירייה מפעילה חניוני "חנה וסע" סביב צירי הרכבת הקלה, המציעים חניה ללא עלות למשתמשים בתחבורה הציבורית וברכבת הקלה, כמו חניונים בהר הרצל ונחל צופים.

נערך בOpenAI

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן