חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי יירדם מול המרצה ומי יזכה בפרס הראשון?

זה כבר הפך למסורת רבת שנים. האוניברסיטה העברית תקיים בסוף חודש ספטמבר, לרגל תחילת שנת הלימודים האקדמית הבאה, את אחד האירועים המזוהים איתה ביותר בשנים האחרונות – המרתון האקדמי, במסגרתו יתחרו הסטודנטים החדשים של האוניברסיטה העברית על מלגת שכר לימוד

אם אתם עולים לשנה"ל הראשונה שלכם באוניברסיטה העברית, מסוגלים ללמוד במשך 24 שעות ברצף ולהישאר מרוכזים בלילה, אוהבים לשמוע הרצאות מחוגים שונים ומעוניינים להתחרות על מלגת שכר לימוד – כדאי שתבדקו אם סוף חודש ספטמבר פנוי אצלכם ביומן. השנה יתקיים בפעם השישית ברציפות המרתון האקדמי, אירוע שיא של האוניברסיטה העברית למתקבלים לתואר ראשון.

לא כולם החזיקו מעמד. צילום – אלון סין משה, האוניברסיטה העברית

 

הרעיון עצמו פשוט, יחסית. על הסטודנטים החדשים להקשיב לרצף של הרצאות, שיערכו בקמפוס הר הצופים ויועברו במשך יממה שלמה (כן, גם בשעות הלילה). כל הרצאה תימשך כחצי שעה ותהיה קשורה לחוג, למחלקה או לבי"ס מסוים באוניברסיטה. בין ההרצאות יתקיימו הפסקות קפה, ארוחות ערב ובוקר, פעילויות ספורטיביות והפתעות שימחישו למשתתפים את האווירה הסטודנטיאלית בירושלים. לאירוע צפויים להגיע 30 מרצים ומעל ל-200 סטודנטים שינסו להישאר ערים עד הסוף.

בסיום המרתון תיערך בחינה אמריקאית שתימשך כחצי שעה, במהלכה יתאפשר למשתתפים להגיע עם חומר פתוח. הפרס לציון הגבוה ביותר – מלגה לשכר הלימוד של שנת הלימודים הראשונה. פרטים נוספים לגבי התאריך המדויק של המרתון יימסרו במהלך החודש הבא.

הבחינה. צילום – אלון סין משה, דוברות האוניברסיטה העברית

עפרה אש, ראש אגף שיווק ותקשורת באוניברסיטה העברית, מסבירה: "אנחנו ממשיכים לעמוד מאחורי המשפט שמזוהה עמנו, 'קשה, אבל הכי טוב!'. המרתון האקדמי הוא אירוע אקדמי ייחודי בן 24 שעות בו יהיו הרצאות אקדמאיות בנות חצי שעה, גם בשעות הקטנות של הלילה. במשך היום תהיה הפסקה כל ארבע הרצאות, ובלילה כל שלוש הרצאות. כמו כן, במהלך האירוע ידאגו לאוכל ושתייה למשתתפים וגם לפעילויות שכרגע מוגדרות כהפתעה. אחרי המבחן נכריז על הזוכה המאושר. מובטחת לכולם חוויה מדהימה שאולי תהיה קשה, אבל הכי טובה".

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן