חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היכונו לפקקים: הפגנת ענק הערב בעיר

היכונו לפקקים: הפגנת ענק הערב בירושלים בעקבות מעצרו של בחור חרדי על ידי משטרת התנועה – גורם: לא מצפים לאיפוק כמו בהפגנות של הקהילה האתיופית

 

לאחר שהשבוע נעצר בחור חרדי על ידי משטרת התנועה, היום תתקיים הפגנת ענק בעיר על ידי ארגון בשם " הוועדה להצלת עולם התורה ".

בהודעה שיצאה מטעם הוועדה נמסר:

" בעקבות מעצרו הנפשע של הבחור החשוב דניאל כיטוב, מחשובי תלמידי ישיבת 'מאירת שמועה', שנעצר לאחר שסירב לשתף פעולה עם גזירת השמד של חוק הגיוס ואינו מתייצב בלשכות הגיוס, הורו גדולי התורה לצאת היום אחר הצהריים למחאה אדירה ברחובה של עיר.

הציבור החרדי ייצא היום (שלישי) אחר הצהריים להפגנת ענק בירושלים, בפינת הרחובות יפו / שרי ישראל, בשעה 16:30.

תלמיד הישיבה נעצר במהלך בדיקה שגרתית של משטרת תנועה.

מהוועדה להצלת עולם התורה נמסר: " הציבור החרדי ממשיך להוביל במסירות נפש את מאבקו חסר הפשרות של רבינו ראש הישיבה זצוק"ל נגד גזירת הגיוס.

רבינו ראש הישיבה זצוק"ל הורה להרעיש עולם ומלואו ולהיאבק נגד הגזירה שהפילה ומפילה חללים רבים מעולם התורה אל זרועות השמד הרוחני של הצבא, ואנו ממשיכים את דרכו במאבק העיקש וחסר הפשרות."

גורמים הקשורים לוועדה אמרו ל"ירושלמים": " למרות שבהפגנות האתיופים היה עימות פיזי בין מפגינים לשוטרים, ממש מכות ועדיין היה איפוק. היום לא רק שלא יהיה עימות, המפגינים בסך הכל יושבים על הכביש וחוסמים את התנועה, ולמרות זה יעצרו ויחטפו מכות. "

צילומים מהפגנות קודמות, צילום: " מחאות החרדים "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן