חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סודו של המטבח השחור

קרדיט תמונה שאטרסטוק

מטבחים מודרניים שחורים הפכו להיות נפוצים בשנים האחרונות. רבים כבר אינם מתפלאים אודות מעצבי פנים, המשתמשים בצבע השחור, כדרך שבשגרה. הצבע השחור הפך בעיני רבים לצבע יפה, אלגנטי, וייחודי, ולכן ניתן לראות בבתים רבים שילוב של הצבע השחור.

רבים אינם מעוניינים בצבע השחור, בשל העובדה, שהם מכירים מיתוסים שונים, שאינם דווקא נכונים כמו שצבע שחור מקטין את החלל, אז לכן במאמר זה נספר על היתרונות של מטבחים מודרניים בצבע השחור, כדי שכל אחד יכיר את יתרונות אלו, ויוכל להנות משימוש בצבע השחור.

מה הם היתרונות בעיצוב מטבח שחור?

  • אלגנטיות ויוקרה – רבים אינם אוהבים לבחור את הצבע השחור, כי הוא יוקרתי בעיניהם, אך לרבים שבחרו את הצבע השחור המטבח שלהם, שכן להיות יוקרתי ואלגנטי, אז ניתן לשלב את הצבע השחור במטבח רק בשיש או לבחור חזיתות ארונות בצבע שחור.
  • תחזוקה במטבחים ודלתות פנים– צבעים כהים וגם הצבע השחור מתאפיינים בתחזוקה קלה, משום שלא ניתן לראות כתמים עליהם, אך יחד עם זאת במידה ותבחרו בצבע שחור מבריק ניתן יהיה לראות כתמים על המטבח בקלות.
  • מרחיב חללים – בניגוד למיתוס, שהשתרש במחשבה של רבים, הצבע השחור אינו מקטין חללים, שכן במידה והוא מעוצב היטב, צבע שחור במקומות הנכונים, יכול להגדיל מאד את השטח, ולכן יש צורך במעצבת פנים שתכיר היטב את היתרונות, שיש בצבע השחור, ותדע להבליט אותו במסגרת תכנון המטבח.
  • השילוב של מטבח שחור – הצבע השחור נחשב מטבח קלאסי, כלומר כזה שגם לאחר שנים רבות, הוא ימשיך להיות עדכני, שכן ניתן כמובן לשלב פריטים שונים במטבח בהתאם לאופנות המתחלפות.

איך ניתן לשלב שחור במטבח?

  • רצפה וחיפוי קיר – ישנו רעיון, שיעזור לכם לעצב את המטבח כראוי, והוא שימוש באריחים שונים ניתן לעצב מסגרת שחורה באריחים הכהים, וליצור גוון ייחודי למטבח.
  • משטחי עבודה – משטחי עבודה יכולים להיות עשויים גם משיש, וכן ניתן לבחור צבע שיש כהה, על מנת להבליט את המשטח מארונות מטבחים, שנבחרו בצבע בהיר, וכן חשוב לציין כי גם דלתות פנים יכולות להיות בצבע שחור או כהה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן