חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשבוע הבא: פסטיבל הבירה יוצא לדרך

פסטיבל הבירה של הבירה יציין את השנה ה 15 עם שלל הופעות וטעמים. כל הפרטים בפנים 

 

פסטיבל הבירה בירושלים, פסטיבל הבירה הגדול והמגוון בישראל, יציין השנה את שנתו ה-15, עם 120 טעמים שונים של בירות ממגוון רחב של מותגים מוכרים בינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות ואיכותיות.

השנה הפסטיבל בינלאומי יותר מתמיד, עם עשרות מותגים שמגיעים מרחבי העולם. לצד מותגים ממוקדי הבירות המוכרים בעולם כמו גרמניה, בלגיה ואנגליה, יככבו השנה בפסטיבל גם כמה מדינות שלא תמיד חושבים עליהן בהקשר של בירה, כמו מתאילנדמיפןמלטביה או מצרפת. 

LIFT

 

מבקרי הפסטיבל ימצאו השנה גם מספר שילובי בירה מיוחדים. מבשלת שטיגל מאוסטריה תגיש "שטיגל רדלר אשכוליות" משקה ייחודי המשלב בירה ומיץ אשכוליות טבעי, מבשלת דה ברבנדר מבלגיה תציג את "פטרוס רד עם דובדבנים", בירה בשילוב דובדבנים טריים.

בגזרה הישראלית אוק אנד אש יציעו פורטר קוקוסאיפשי תציג סטאוט שיבולת שועל ועוד.

צילום עידו ניתאי

 

לצד הבירות יחכו למבקרים גם מגוון פודטראקס שיציעו מנות שהולכות נהדר עם השתייה כמו נקניקיות בוואריות, בשרים מעושנים, המבורגר טבעוני ועוד.

ולטובת הנהגים – באי הפסטיבל יזכו להנחות במגוון מלונות בעיר: איביס סטיילס, כורש, פוסט, בצלאל, ארתור והרמוני. ולמי שירצה להמשיך את הלילה גם אחרי הפסטיבל, הנחות גם בעשרות ברים ברחבי ירושלים יינתנו למציגי כרטיס לפסטיבל.

כמובן שבירה נמזגת הכי טוב לצד מוזיקה טובה, ומלבד הבירות יתקיימו גם הופעות של אמנים מובילים.

צילום: עידו ניתאי

 

ביום רביעי יופיעו טונהלירון עמרם והפנתרים וערוץ הכיבוד. וביום חמישי יופיעו התקווה 6, טל פרידמן והחתולים השמנים ועדי אולמנסקי.

בשני הערבים יעלו לבמה גם DJ's מעולים, שירימו את הקהל אל תוך הלילה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן