חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבקבוק התרמי החדש ששומר גם על חום וגם על קור!

ארקוסטיל מותג כלי הבית המוביל בישראל בבעלותה של חברת מילניום מרקטינג מציג: בקבוק נירוסטה תרמי מעוצב השומר על הטמפרטורה למשך כ-24 שעות!

סדרת בֵקבוקי הנירוסטה התרמיים מבית ארקוסטיל הינה סדרת בקבוקים מעוצבים טרנדיים ואופנתיים המגיעים במגוון (דקאלים) צבעוניים, עשויים מפלדת אל חלד (נירוסטה) איכותית עם דופן כפולה שמאפשרת שמירה על טמפרטורת קור למשך 24 שעות וטמפרטורת חום למשך 12 שעות.

חברת ארקוסטיל החברה במובילה לכלי בית מציגה בקבוק נירוסטה תרמי מעוצב השומר על קור המשקה למשך 24 שעות ועל חום המשקה למשך 12 שעות.

הבקבוק התרמי הינו בקבוק שתייה רב פעמי מלא בסטייל המגיע במגוון עצום של צבעים ועיצובים שיתאים גם לריצה וגם סתם לעבודה.

הבקבוק עשוי מפלדת אל-חלד (נירוסטה) איכותית עם דופן כפולה ובידוד ואקום השומר לאורך זמן על טמפרוטורת המשקה. הבקבוק מתאים לשתייה חמה או קרה ובעל פייה רחבה להכנסת קוביות קרח.

צילום: מאגר תמונות מילניום מרקטינג

מכסה הבקבוק בעל הברגה רחבה לאטימות מוחלטת ומניעת נזילות באופן מוחלט.

הבקבוק קל לניקוי עמיד ולא מחליד וידידותי לסביבה ומיוצר בטכנולוגיית ואקום מבודד המקנה עד 24 שעות של שמירת טמפרטורה קרה ועד 12 שעות טמפרטורה חמה.
הבקבוק קל לניקוי, שטיפה ידנית בלבד, אין להכניס את הבקבוק למקפיא.
מגיע בשני גדלים: 500 מ"ל ו 750 מ"ל
מחיר: 69.90 ₪ לבקבוק 500 מ"ל .

ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיצ'ן ובעוד מגוון חנויות כלי בית.

חברת מילניום מרקטינג יבואנית המותג ARCOSTEEL לישראל, הינה חברה המתמחה בייצור ופיתוח של כלי בישול וכלי בית במגוון רחב של תחומים ויבואנית מותג כלי בישול ומטבח הבינלאומי ארקוסטיל לישראל, שמקורו באוסטרליה.

מוצרי מילניום מרקטינג הינם מהאיכותיים והמתקדמים בעולם, ונותנים מענה למטבח הביתי המקצועי וכמו כן מענה מושלם למגוון רחב של מוצרים ואביזרים למסעדות ובתי מלון – "על השולחן".

מותגים נוספים שחברת מילניום הינה היבואנית הרשמית שלהם לישראל: BONNA, RCR,,DURALEX, SISTEMA THERMOS ,MICROPLANE, ועוד.

צילום: מאגר תמונות מילניום מרקטינג

מתחם ורבורג יהפוך להיכל תרבות ומרחב פנאי ציבורי מטופח ופתוח

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן