חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת לייבוא סמים נתפסה, מעצר החשודים הוארך

הותר לפרסום: חקירה סמויה של משטרת ישראל הביאה לסיכול ניסיון החדרת 2 ק"ג סמים מסוכנים מסוג קוקאין לישראל בתוך גופם של 2 אזרחי ברזיל והובילה למעצרם של החשודים בניסיון הייבוא בכוונה לסחור בהם

 

ראשיתה של החקירה במהלך חודש ספטמבר, כאשר בנמל התעופה בן גוריון עוכבו לבדיקה ע"י בלשי המשטרה גבר ואישה (שנות ה- 30) שהעלו את רמת חשדם. בדיקה מעמיקה שנערכה להם העלתה כי הם מסתירים בתוך גופם כ – 100 קפסולות כל אחד, המכילות עפ"י החשד חומר החשוד כסם מסוכן, שבשלב מאוחר יותר לאחר שנפלטו מגופם, התבררו כ – 2 ק"ג סה"כ סם מסוג קוקאין, בשווי שוק מוערך של מאות אלפי שקלים.

החשודים כאמור נעצרו לחקירה, במהלכה הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר זהותם של החשודים האחראים עפ"י החשד לייבוא הסם לישראל, מתוך כוונה עפ"י החשד לסחור בו ולהפיצו בתחומי מדינת ישראל. במהלך החקירה נעצרו סה"כ עד כה 6 חשודים (20-40, דרום הארץ) לחקירה בחשד לייבוא וסחר בסמים מסוכנים.

משטרת ישראל

 

מעצרם של 4 מהחשודים הוארך ע"י בית משפט השלום בירושלים עד לתאריך 10.10.19.

במשטרה ציינו: "מדובר בסיכול נוסף של המשטרה ומניעת החדרתם של סמים מסוכנים לתחומי מדינת ישראל במטרה לסחור בהם. ככל שאותם עבריינים מנסים לשכלל את שיטותיהם להחדיר את הסמים, אנו במשטרה פועלים במטרה להיות צעד אחד קדימה ולשכלל את יכולותינו ואת האמצעים העומדים לרשותנו לאיתור החשודים ולסכל כל ניסיון כזה."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן