חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעבדת סמים בבית שמש

כ – 650 שתילי סם מסוכן מסוג 'מריחואנה' בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים, נתפסו בפעילות סמויה וממוקדת של בלשי המשטרה בעיר בית שמש לאחר שחשפו ופשטו על מעבדת הסמים. – 3 חשודים נעצרו במקום והבוקר יובאו בפני בית המשפט

 

אתמול בשעות הערב, ערכו בלשי המשטרה בבית שמש פעילות סמויה שבמהלכה הצליחו לחשוף קיומה של מעבדת סמים מסוכנים שהוקמה בתוך מחסן בעיר ושימשה לגידול סם מסוג מריחואנה.

הבלשים פשטו על המעבדה לאחר ש – 3 חשודים (20-40, בית שמש והמרכז) נצפו כשהם נכנסים פנימה עפ"י החשד לטפל בשתילי הסם, והם נעצרו לחקירה בחשד לגידול \ ייצוא \ סחר בסם מסוכן.

דוברות המשטרה

 

בלשי המשטרה תפסו במקום לא פחות מ – 650 שתילי סם בשלבי גידול שונים, מהם ניתן להפיק עפ"י החשד סם מסוכן בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים. בנוסף תפסו מערכות גידול והשקיה מתקדמות בשווי עשרות אלפי שקלים.

 

הבוקר יובאו החשודים בפני בית משפט השלום בירושלים בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

במשטרה מציינים, "פעם נוספת בזכות פעילות סמויה וממוקדת הצלחנו לחשוף מעבדה לגידול סמים הממוקמת בסביבת מגורים ועסקים, ככל הנראה מתוך כוונה של אותם עבריינים להסוות את קיומה. אנו נפעל למיצוי מלוא הדין עם החשודים ונמשיך לפעול לחשיפתם של מעבדות אלו במטרה למנוע את גידולם והפצתם של הסמים המסוכנים בניגוד לחוק, שלא אחת מגיעים לידיהם של קטינים."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן