חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצעיר שפרץ למשחק הנבחרות הורחק לשלוש שנים

שלוש שנים הרחקה לצעיר שפרץ לכר הדשא במהלך משחק הנבחרות במוצ"ש:"מעשיו של המשיב טומנים בחובם פגיעה חמורה הן בביטחון והן בבטיחות השחקנים, המאבטחים וכל מי שאמון על הסדר הציבורי במגרשי הכדורגל"

 

בית משפט השלום בירושלים נעתר לפני זמן קצר לבקשת המשטרה, והרחיק ל -3 עונות את הצעיר שפרץ לכר הדשא במהלך משחק הכדורגל בין הנבחרות ישראל – פולין.

במהלך המשחק שהתקיים במוצאי השבת (16.11.19) באצטדיון טדי בירושלים, התפרץ אחד האוהדים לכר הדשא, ככל הנראה במטרה להתחבק עם אחד השחקנים מנבחרת פולין, דבר שגרם להפסקתו של המשחק.

השוטרים שנכחו במשחק, מיד עצרו את הנער לחקירה במשטרה בגין עבירות על חוק הספורט.

לפני זמן קצר, הובא הנער בפני בית משפט השלום בירושלים, שנעתר לבקשת המשטרה, והרחיק אותו למשך 3 עונות מכלל אירועי הספורט, וזאת עד לתאריך 1.6.2022.

בית המשפט מוסיף בהחלטתו בין היתר: "מעשיו של המשיב טומנים בחובם פגיעה חמורה הן בביטחון והן בבטיחות השחקנים, המאבטחים וכל מי שאמון על הסדר הציבורי במגרשי הכדורגל, מעשיו של המשיב מסבים נזק תדמיתי לא מבוטל הן למדינה והן לנבחרת וזאת בעיקר בשים לעובדה שמדובר משחק בין לאומי".

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי למצות את הדין עם אלו המבצעים עבירות עפ"י חוק הספורט, ובכך עלולים להוות פגיעה פיזית בשחקנים, בתדמית המדינה במשחקים בעלי אופי בינלאומי ובחוויית הספורט של כלל האוהדים והצופים".

בהמשך להחלטת בית המשפט נאסר לפרסם כל פרט מזהה של הצעיר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן