חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גן אידלסון המחודש: חוויית בילוי מושלמת לכל המשפחה

שדרוג מקצה לקצה לגן אידלסון בשכונת רמות ירושלים

אמש, ב-22 ביולי, נחנך שדרוג מקיף לגן אידלסון בשכונת רמות ירושלים על ידי ראש העיר, משה ליאון. השדרוג, שבוצע על ידי עיריית ירושלים באמצעות חברת מוריה לפיתוח ירושלים, הפך את הגן המשתרע על פני כ-13 דונם לאחד האתרים המרשימים בעיר.

במסגרת העבודות, הוחלפו וחודשו מתקני המשחקים המיועדים לכלל טווחי הגילאים, הותקנה הצללה על פני שטחי המשחק, שודרגו והונגשו שבילי הגן, וכלל הגינון עבר שדרוג משמעותי. דגש מיוחד הושם על שתילת מרבדי דשא, עצים, צמחייה ופרחים, ונוספו פינות ישיבה נוחות.

לטובת בטיחות וביטחון התושבים, הוצבו בגן מצלמות ביטחון המחוברות למוקד העירוני. מערכת התאורה בגן שודרגה אף היא, עם החלפת תשתית עמודים ופנסים והתאמתם לסטנדרטים החדישים ביותר.

בפעם הראשונה, ביוזמת אגף שפ"ע, הוצבו בגן משחקי רצפה צבעוניים מדשא סינטטי, המנצלים שטחים שלא היו מנוצלים בעבר. משחקים אלו, הכוללים את המשחקים הישנים והמוכרים כמו קלאס, סולמות ונחשים, ים יבשה ומבוך, מאפשרים לילדים לחוות את הקסם של המשחקים הקלאסיים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, התייחס לשדרוג ואמר: "אין מקום יפה ומשובב נפש יותר מגני משחקים מלאים בילדים. אין צליל נעים יותר לאוזן מצהלות ילדים מאושרים. עיריית ירושלים פועלת רבות בשנים האחרונות לחדש גם את גינות המשחקים לטובת הילדים, ההורים וכלל הציבור, והללו מוצאים מקומות נעימים ומרווחים להנות בהם על הדשא יחפים וליהנות מיופים ומהאטרקציות שבהם. במסגרת המדיניות שאנו מובילים, ובאה לידי ביטוי בתכנית מסודרת ומקיפה, נגיע לכל גן וגינה, לכל פארק ואתר טבע עירוני ונחדש גם אותם מקצה לקצה לרווחת כלל התושבים והמבקרים בעיר."

שדרוג גן אידלסון הוא חלק מהמאמצים הבלתי פוסקים של עיריית ירושלים להפוך את העיר למקום נעים ומזמין יותר עבור תושביה ומבקריה. עם חידושים אלו, הגן משדר תחושת קהילה וביטחון ומשמש כמרחב מושלם להנאה ופנאי לכל המשפחה.

קרדיט תמונה ראש העיר: רפי בן חקון
קרדיט תמונות גן: ארנון בוסאני
קרדיט תמונות גן: ארנון בוסאני
קרדיט תמונות גן: ארנון בוסאני

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן