חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צוות מנצח: צוות 3 משתלט על עטרות

סיירים של צוות 3 סיכלו נסיון פריצה לפני שבועיים. מנכ"ל החברה: " מקצועיותם ונחישותם של הסיירים שלנו מסייעת למיגור פשיעה באזורים רבים והסיוע ההדדי לתחנת המשטרה באזור שפט הוא ביטוי לערכים עליהם מושתת החברה"


 

אזור התעשייה עטרות בירושלים הפך לאחרונה לקרקע פוריה עבור ניסיונות פריצה בעיקר בסופי שבוע. לפני כשבועיים נתפסה חוליית גנבים על חם וסוכלה מזימתה של חוליה אחרת, כאשר רכבם נתפס מונע.
שני סיירי חברת צוות 3, אחמד קורד ואיהב סמאן, אשר היו באזור וזיהו את האירועים עוד בתחילתם, קיבלו השבוע תעודות הוקרה והערכה על הסיוע למשטרה.

אחמד קורד עובד כשלוש שנים כסייר בחברת צוות 3 ואיהב סמאן מנהל ניידת ירושלים עובד כחמש שנים בחברה. במסגרת פעילותם, הם עובדים בשיתוף פעולה עם המשטרה האזורית בתחנת שפט בירושלים ובמשך הזמן התחברו לעמיתיהם למקצוע- שומרים אזוריים של בתי עסק. מעת לעת, הסיירים של צוות 3 מזהים תנועות חשודות באזורים שעליהם שומרים עמיתיהם ודואגים לדווח להם ולמשטרה ומסייעים, אגב כך, למיגור הפשיעה.

החברות הזו הולידה שותפות מקצועית ואמיצה, תרתי משמע, כאשר שני הסיירים של צוות 3 סייעו למשטרה לאחרונה בסיכול מזימתן של שתי חוליות גנבים באזור התעשייה עטרות בירושלים.

לאחרונה, אזור התעשייה עטרות בירושלים הפך לקרקע פוריה עבור פורצים בעיקר בסופי שבוע. בחברת צוות 3 הוחלט לתגבר את נוכחותם באזור ולהגביר את הסיורים שם. "עשינו פעילות מקיפה עם משטרת ישראל והודות לערנותם של הסיירים שלנו בשטח, הם זיהו פריצות מתוכננות לבתי עסק באזור ובסוף בוצע מעצר מוצלח", אמר אלירן כהן מנהל צוות 3 בירושלים.

במקרה אחד, זיהו הסיירים נוכחות חשודה על גג של תחנת דלק ולאחר שהזעיקו את המשטרה, נלכדו שישה חשודים "על חם". במקרה השני, כעבור מספר ימים, זיהו הסיירים רכב חשוד מונע והזעיקו את המשטרה.

"בחודש האחרון אחמד ואיאהב היו שותפים מלאים לתפיסה שלנו תחת פעילות בתחנת שפט של חוליה של 6 גנבים בעטרות וכן חוליה נוספת של גנבים שברחו ואחרי מרדף תפסנו את הרכב שלהם כשהוא מונע. בתוכו היו כפפות ומסכות פנים וממצאים נוספים", כך כתב משה ראם, מנהל יחידת המתנדבים השומרים בתחנת שפט להנהלת צוות 3 והוסיף: "ברצוני לומר לכם שעובדי צוות 3 הם מקצוענים".

השבוע הגיעו אחמד ואיאהב אל משרדי צוות 3 ברחובות וקיבלו מאבנר בן אריה, מנכ"ל צוות 3, אות הוקרה. "העבודה היא הבית", אמרו במעמד החגיגי והוסיפו: "המחויבות שלנו כסיירים היא הכרחית ואנו דוגלים במקצועיות וערנות יתרה באזורים הרגישים".

אבנר בן אריה מנכ"ל צוות 3 מוקד ומערכות מיגון אמר: "מקצועיותם ונחישותם של הסיירים שלנו מסייעת למיגור פשיעה באזורים רבים והסיוע לתחנת המשטרה באזור שפט הוא ביטוי לערכים עליהם מושתת החברה שלנו. הסיוע ההדדי לשומרים באזור, גם אם אינם נמנים על לקוחות החברה, הוא ערך מוסף שתורם לתושבים לישון טוב בלילה".


קרדיט צילום: צוות 3
מימין לשמאל- אלירן כהן מנהל סניף י"ם של צוות 3, הסייר אחמד קורד, המנכ"ל אבנר בן אריה, איהב סמאן, איתי אלטרץ סמנכ"ל צוות 3 מיגון

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן