חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המרכז הרפואי שערי צדק עבר בהצלחה את בקרת הרישוי של משרד הבריאות

משרד הבריאות ערך את בקרת הרישוי השנתית. מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין ״שערי צדק עומד היום בשורה הראשונה של בתי החולים המובילים בארץ" 


משרד הבריאות ערך היום את בקרת הרישוי השנתית במרכז הרפואי שערי צדק.

בסיכום המבדק ציינו בכירי משרד הבריאות כי המרכז הרפואי שערי צדק עומד בסטנדרטים הרפואיים והמקצועיים הגבוהים ביותר, נותן שירות איכותי ומקצועי למטופלים ועומד בחזית הרפואה בישראל.

"חדרי הניתוח שלכם הם ספינת הדגל של בית החולים ומהווים דוגמה ומופת לשאר בתי החולים הן מבחינת תהליכי עבודה והן מבחינה טכנולוגית".

דוברות שערי צדק

בין היתר צוינו לשבח עוד היחידה לטיפול נמרץ כללי כמחלקה לדוגמה במניעת זיהומים, בטיחות המטופל וניטור רציף; תחום החייאה – שערי צדק הוא בית החולים הראשון שעבר את כל הקריטריונים לקוד הקפצת צוות החייאה; שירות העבודה הסוציאלית עם פריסה מורגשת ועבודה מקצועית ללא רבב בכלל המחלקות; מערך הסיעוד עם שביעות רצון גבוהה של המטופלים ואגף הלוגיסטיקה בבית החולים עם אספקה סטרילית וחשמל המופעלים באופן יוצאים מן הכלל.

בפתיחת הביקורת הציג מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין את ההתפתחות האדירה של שערי צדק בעשור האחרון בה הכפיל את גודלו. נפתחו יחידות ומחלקות חדשות, הורחבו שירותים רפואיים והוכנסו טכנולוגיות חדישות לראשונה בארץ. שערי צדק נמצא כיום בחזית הרפואה הדחופה בארץ ומהווה מקור ללמידה ופיתוח למרכזים רפואיים בארץ.

דוברות שערי צדק

במסגרת הבקרה נבדקו כלל מחלקות ויחידות המרכז הרפואי: יחידות האשפוז, מחלקות הטיפול, מערך הכירורגיה וחדרי הניתוח, מערך ההדמיה, המעבדות הקליניות, מערך הסיעוד והרפואה, מערך הלוגיסטיקה והשירות למטופלים, המערך למניעת זיהומים, מערכי הרשומות הרפואיות ועוד.

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין אמר היום: ״שערי צדק עומד היום בשורה הראשונה של בתי החולים המובילים בארץ בהיקף הטיפול במטופלים, בשילוב טכנולוגיות חדישות, בהתקדמות רפואית ומקצועית. אנו נמצאים כל העת בצמיחה מתמדת בתשתיות ובידע בתחומים הרפואיים המתקדמים ביותר. בשנים הקרובות נוביל את המשך הפיתוח וההתרחבות ונהפוך לאחד ממרכזי הרפואה הגדולים והמתקדמים בישראל. אנו מודים למשרד הבריאות על האמון ועל ביצוע הביקורת המקצועית והחשובה וממשיכים לקדם, לפתח ולהרחיב את המרכז הרפואי. אנו רואים חשיבות רבה בחתירה למצוינות, לשילוב קידמה טכנולוגית, בפיתוח כלים מחקריים ורפואיים חדישים ונמשיך להתקדם ולשפר את השירותים לתושבי ירושלים ומדינת ישראל".

דוברות שערי צדק

ד״ר עובדיה שמש, סמנכ״ל רפואה בשערי צדק: ״הבקרה היא שיאה של תהליך ממושך שאנו מובילים במשך כל ימות השנה בבית החולים. החל מביצוע בקרות תדירות, יישום, התאמה וריענון של הנהלים וכלה בהרחבה ורכישה של טכנולוגיות חדישות. אנו שמחים בתוצאה ונמשיך לפעול לשיפור ולתוצאות מיטביות״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן