חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלגלצ בחרמון

שמח באתר החרמון

השבוע האחרון באתר החרמון היווה סוג של שיא בפעילות החורף עד כה: יום שידורים של תחנת הרדיו גלגלצ מהאולפן השקוף ומסיבת גולשים מדהימה בהשתתפות 1000 גולשים בשיתוף יקבי רמת הגולן סגרו 45 ימי גלישה ו60 ימי שלג באתר, בשילוב רכבל הקרוניות, ניתן לציין כי חורף 2020 ירשם כחורף מוצלח ושמח, לסיום ביום הבחירות בוחרים חרמון

זו הפעם שלישית שתחנת הרדיו הצבאית גלגלצ מצפינה ל'עיניים של המדינה' ליום שידורים מיוחד.

עוד לפני שמגיעים אנשי התחנה לאתר, מגיע האולפן השקוף, ממנו ישדרו כל היום כוכבי התחנה.

בני כבודי עורך דיווחי התנועה והדר מרקס המדהימה פתחו את הבוקר, אחריהם, עומר גפן, דלית רצ'סטר עם המצעד, שיר הדס מאיר, אליעד נחום ואושר כהן עם מוסיקה נפלאה, הותירו לאלפי המבקרים באתר, חווית בילוי מדהימה בנוסף לשלג, לרכבל, לסקי ולמתקני האתר.

בכל זאת לא כל יום זוכים האלפיניסטים לשלוח דרישת שלום לנשים שלהן בשידור חי ועצם השידור מהאתר מהווה חגיגה כוללת, מוסיקה טובה ומפגש עם האנשים מאחורי המיקרופו

הווי שלם כבר נוצר בין צוות אתר החרמון לצוות גלגלצ. מיקי ענבר דוברת האתר ציינה: "יום השידורים מהחרמון הפך למסורת נהדרת שמחברת בין אנשי התחנה מיפו לשטח, לחרמון ולקהל הרב שפוקד אותנו, כור ההיתוך של ישראל מול תפאורה לבנה שמעלה חיוך על פני כולם. צוות אתר החרמון גאה ושמח על החיבור שנולד לפני ארבע שנים והפך לחברות".

ביום חמישי היו אלה כוכבי גלגלצ ואילו בשישי, היו אלה גולשי הסקי שלא ויתרו על בילוי במסלולי הסקי ועצירה לפסקי זמן במסיבת הגולשים שהופקה ע"י אתר החרמון בשילוב יקב רמת הגולן שהקים לרגל האירוע בר קרח מרהיב ושקוף, ממותג ומעוצב. 1000 גולשי סקי עלו לאתר ונהנו מאווירה כמו בחו"ל.

מוסיקה טובה, יינות משובחים ואנשים יפים. גם מזג האויר התחשב ורק אחה"צ התענן. מסיבות הגולשים בחרמון גם הן הפכו למסורת.

צוות האתר עומל כל העת על שדרוג חווית הבילוי הן למבקרים והן לגולשים שמגיעים מכל רחבי הארץ, ירושלים עיר הקודש, אשקלון, אשדוד, באר ואילת ובכלל.

\"מסיבת הגולשים השנה הוכתרה בהצלחה רבה, קיבלנו משובים מצוינים מהגולשים שהגיעו וקיבלו ערך מוסף לבילוי שלהם באתר. אנחנו נמשיך לפעול לרווחת הגולשים שלנו כשם שעשינו עד כה עם SNOW PARK עם הרכבל ועוד". ציין אלון פרידמן מנכ"ל האתר.

גלגלצ בחרמון מיקי , דלית רצסטר ורעיה בלחסן צילום: אתר החרמון
צילום: דוברות אתר החרמון
אולפן גלגלצ בחרמון. צילום: דוברות אתר החרמון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן