חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בזכות בר כהן: ההוסטל ימשיך לפעול

חברת המועצה הובילה מאבק נגד סגירת ההוסטל אתנחתא, משרד הרווחה הודיע שישאר פתוח עד מאי או עד כניסת מפעיל אחר: "לא מובן מאליו, ניצחון ציבורי גדול"


לאחר מאמצים רבים של חברת מועצת העיר מטעם התעוררות עינב בר-כהן, יחד עם מובילות המאבק כנגד סגירת ההוסטלים למנוע מעשרות נערי ההוסטל אתנחתא להישאר ללא קורת גג, הודיע משרד הרווחה לפני זמן קצר כי הוסטל "אתנחתא" ימשיך לארח את הנערים עד ה-20 במאי או עד שייכנס מפעיל חדש.

מטעמה של חברת המועצה בר-כהן נמסר:"אני שמחה מאוד על ההחלטה החשובה של משרד הרווחה ועמותת אותות להמשיך ולהפעיל את הוסטל אתנחתא במתכונת הנוכחית.זהו נצחון ציבורי גדול למאבק החשוב למען הנוער בסיכון בירושלים.

אני סבורה כי חובתינו הציבורית והמוסרית לעשות כל שניתן לטובת הנערים והנערות הללו, לתת להם מענה ראוי, בית חם ומוגן והזדמנות שווה.

עינב בר כהן. צילום ראובן קפוצינסקי

 

בשנה האחרונה יחד עם מובילות המאבק פעלתי בכל הכח למען מטרה זו, מתוך ידיעה והכרות עמוקה של חשיבותם של ההוסטלים לנערים והנערות בסיכון, וכך אעשה גם בעתיד.

אני מודה לשר הרווחה אופיר אקוניס ולצוות המקצועי שלו שנרתם מיד עם פניתי אליו לסייע למציאת פתרון ראוי לנערים בסיכון בירושלים. זה לא מובן מאליו."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן