חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכללת HACKER U הגיעה לירושלים

 

מרכז להכשרה והשמה למקצועות ההייטק, פועל כבר למעלה מ-20 שנה ומפעיל 4 מרכזים ברחבי הארץ: רמת גן, חיפה, באר שבע וירושלים (שנפתח רק לאחרונה).

מלבד הפעילות בארץ, האקריו מבצעת שיתופי פעולה (אקדמאיים וטכנולוגיים) עם גורמים נוספים בארץ ובעולם (ארה"ב, רוסיה, הודו ועוד).

הלימודים בהאקריו מחולקים ל-2 חלקים:

שלב מיון האורך בין 20-40 שעות אקדמיות .שלב זה נותן אפשרות למי שרוצה ללמוד להכיר אותנו ואת התחום שאותו הוא רוצה ללמוד, כדי שיבין יותר אם הוא מתחבר אליו. בשלב המיון התלמיד מתנסה קצת בכל חומרי הלימוד, מעין טעימה מהקורס המלא.

בסיום שלב המיון ישנו מבחן ולאחריו יש לתלמיד 2 אופציות:

  1. לא להמשיך לשלב הבא ולקבל את כספו בחזרה (משמע, המיון הוא ללא סיכון כספי מלבד 250 ש"ח של דמי מיון)
  2. להמשיך לשלב המורחב ולחתום על חוזה שמתחייב על כך שאנחנו מתחייבים למצוא לו עבודה בסיום הקורס

השלב המורחב הוא הקורס בהרחבה – כניסה לעובי הקורה של התכנים כדי להכין את התלמיד בצורה הטובה ביותר אל שוק העבודה. במהלך הקורס המורחב התלמיד גם עובר הדרכות של מחלקת ההשמה שלנו בהן הוא מתנסה בראיונות עבודה, לומד לכתוב קורות חיים וכו'.

בסיום הקורס ולאחר שהתלמיד סיים את כל חובותיו. מחלקת ההשמה שולחות את קורות החיים שלו אל החברות השונות שאיתן הן עובדים (למעלה מ-200 חברות בכל הארץ כגון מיקרוסופט, אינטל ועוד) ובכך הן מסייעות לאותו תלמיד להיכנס אל תוך שוק ההייטק.

הקורסים של האקריו שולטים על כל עולם ההייטק, סייבר ואבטחת מידע, ניהול רשתות, עיצוב גרפי עם התמחות ב-UX, שיווק דיגיטלי, אנימציה, בניית אתרים, פיתוח אפליקציות ועוד. המרצים מגיעים ישירות מהתעשייה, עם ידע מעשי שאותו הם מעבירים הלאה אל התלמידים.

מכללת האקריו מכללה פורצת דרך המלמדת מגוון רחב של תחומי השיווק הדיגיטלי ,המגוון הרחב וההיקפי מאפשרת לתלמיד למצוא ולדייק את התחום הדיגיטלי שבו הוא מעוניין וכך ההתאמה ומציאת העבודה מטעם המכללה לתחילת עבודה בתחום ופיתוח עסק.

המכללה שהצליחה להקפיץ את כמות התלמידים שלה בתחומי השיווק הדיגיטלי, קידום אתרים ,יצירת נכסים אתריים המניבים סכומים נכבדים ותפקידי סייבר שונים מבודדים לפני

שנים בודדות ועד למאות אנשים שמשתלבים בקורסים שלהם ומוצאים עבודה אחרי התואר.

מכללת Hacker U נמסר: " לנו כמכללה, יש מטרה לשלב את כלל שבטי החברה הישראלית (כולל החרדית והערבית) בתעשיית ההיי טק. להנגיש את ההכשרה וההשמה בעולם זה לכולם.

ישנה  קומה חדשה נפרדת במשרדים החדשים בירושלים המיועדת ללימודים בהפרדה. "

מכללת HACKER U הגיעה לירושלים. צילום: נוי פררס
מכללת HACKER U הגיעה לירושלים. צילום: נוי פררס
מכללת HACKER U הגיעה לירושלים. צילום: נוי פררס

רחוב יפו 216 קומה 8,שערי העיר/ טל: 03-7207122

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן