חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופית: גלריית ברבור תפונה

בית המשפט המחוזי דחה את העתירה של עמותת בר קיימא והגלריה תפונה. בצלמו: "המקום שייך לתושבי השכונה ולא לסרבני גיוס". השרה מירי רגב: "הצדק ניצח" 


בדיון שהתקיים ביום בבית המשפט המחוזי, דחתה השופטת תמר בזק רפפורט את העתירה של עמותת בר קיימא נגד פינוי גלריית ברבור. הגלריה תפונה עד סוף חודש אפריל.

כזכור לפני מספר חודשים הורה בית המשפט לפנות את הגלריה שנמצאת בשכונת נחלאות בנכס עירוני, לטובת פתיחת גן ילדים.

העמותה התנגדה לדרישת העירייה ולפסק הדין והגישה עתירה שכאמור נדחתה היום. בגלריה הוצגו מספר תערוכות נגד חיילי צה"ל והכיבוש.

צילום: דוברות השרה מירי רגב

 

שרת התרבות והספורט, מירי רגב מסרה: ״הצדק ניצח. אני מברכת על פסק הדין של בית המשפט המחוזי לפיו גלריית ברבור תפונה מהמתחם העירוני בירושלים. מוסדות התרבות אינם במה להסתה, וחופש הביטוי לא נותן היתר להסתה.

זוהי שירת הברבור, לא רק של גלריית ברבור, אלא של כל אותם גופים שעדיין לא הפנימו שתקציב ציבורי לא יממן הסתה וחתירה נגד מדינת ישראל וערכיה.״

מארגון בצלמו שהוביל את המאבק, נמסר:" אנחנו מברכים על ההחלטה .המקום שייך לתושבי השכונה ולא לקומץ אנרכיסטים וסרבני גיוס אשר השתמשו במקום לפרובקציות. נמשיך להיאבק למען תרבות הוגנת ומכבדת .

אנחנו מברכים את ראש העיר הקודם, ניר ברקת והנוכחי, משה ליאון במאבק וכן את שרת התרבות שנלחמו ללא הרף ומודים לחבר המועצה אריה קינג שהוביל את המאבק".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן