חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביום חמישי: השווקים והקניונים חוזרים לפעילות

קורונה אאוט: ביום חמישי הקרוב ישוב המשק לפעילות כמעט מלאה. משה ליאון: "


מחכים לזה: ביום חמישי ישובו לפעילות כמעט מלאה הקניונים, שווקים ומכוני הכושר,כך סוכם בישיבת השרים היום שהצביעו על הקלות נוספות במשק.

המסעדות לא יחזרו לפעול בשלב זה וככל הנראה יפתחו לקהל רק בעוד כחודש.

בעקבות החלטת הממשלה אמרה יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן:״פתיחת השווקים בישראל היא יום חג. ניצחנו במאבק הכי צודק ומתבקש שניהלנו מאז ומעולם, מאבק שכלל לא היה צריך להתנהל, מאחר והשווקים בישראל לא היו צריכים להיסגר. שוק פתוח הוא הרבה יותר בטוח! זה לא עוד סלוגן, זו עובדה מוגמרת. אנו, סוחרי שוק מחנה יהודה ניצמד להנחיות שיבטיחו את בריאות באי וסוחרי השוק.

לפני מספר דקות צילצלתי לראש העיר, משה ליאון כדי להודות לו על פועלו והתגייסותו המלאה וחסרת הפשרות במאבקנו, וכדי לתאם ישיבת עבודה דחופה עם הנהלת העירייה וסוחרי השוק בה נסכם סופית על תכנית עבודה שתחזק את שוק מחנה יהודה, אחד מסמליה הגדולים, הוותיקים והאהובים של העיר.

מתרגשת לקראת יום חמישי הקרוב, וקוראת לכולכם להגיע לשוק הטוב והבטוח בישראל, הבית השני של הסוחרים ושלי, מחנה יהודה ולקנות מסוחרי השוק שספגו הפסד כלכלי גדול בתקופת הקורונה״.

ראש העיר ירושלים משה ליאון מסר: "אני מברך על החלטת השרים ותומך בפתיחת השווקים ע"פ המתווה שהצעתי לפני מספר שבועות. אגף האכיפה והשיטור של עיריית ירושלים מוכן למשימה והחל מיום חמישי בבוקר יפרס בשוק ויוודא את השמירה על ההנחיות. אני רוצה להודות ליור ועד הפעולה של שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן, על עבודתה המאומצת".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן