חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרבנים נותרו בבית, זמרים הורשו להיכנס למירון

סערה סביב כניסתם של קובי פרץ ועומר אדם להילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון אמש. אדמו"רים ורבנים חשובים לא קיבלו אישור כניסה, זמרים דווקא כן. בציבור החרדי זועמים: " המשטרה עכבה אדמו"רים, עומר אדם הגיע עם פמלייה" ▪️ מילן בן דוד- מועלם


המשטרה נערכה בשבועות האחרונים לחסימות כבישים ואיסור כניסה לישוב מירון להילולה בערב ל"ג בעומר בהוראת משרד הבריאות.

רבנים ואדמו"רים חשובים שנהגו לעלות למירון מידי שנה, וכך גם תושבים מכל קצוות הארץ, נותרו אמש בביתם. גם ילדי החלאקה שחיכו להגיע לציון לתספורת הראשונה, נאלצו לוותר על האירוע החגיגי.

אלא שמי שקיבלו כניסת VIP והשתתף בחגיגות הם לא אחרים מהזמרים קובי פרץ ועומר אדם. קובי פרץ שהה עם הרב שלום ארוש ואף זכה לקחת חלק בהדלקה. עומר אדם הגיע עם חבריו ועם איש עסקים מוכר ונכנס עד שטח הציון עם רכבו.

עמוד האינסטגרם של קובי פרץ

 

נוכחות הזמרים עוררה מבוכה וזעם בציבור החרדי. גורמים המעורבים טענו שאדמורים שהוזמנו להדלקה עוכבו דקות ארוכות במחסומים עד שאושרה כניסתם:"זה היה מביך. המשטרה עכבה אדמו"רים מבוגרים בדרך לרשבי למרות שהיה להם אישור כניסה. כל אחד קיבל דקות בודדות להתפלל ונאלץ לעזוב. אנשים מכל קצוות הארץ שרצו להגיע לא הורשו להיכנס. עומר אדם הורשה להיכנס עם פמלייה, בזמן שלכל אדמו"ר הוקצבו כמות האנשים שאיתו ויש כאלה שכלל לא קיבלו רשות להגיע.

מה שהתחולל אתמול במירון זה מביך ולא פחות ובושה לשר אריה דרעי ונציגיו על טיפול לקוי בהכנות. שליחי מצווה אינם ניזוקים וכאן הפכו את הכוכבים לשליחי מצווה במקום את הרבנים החשובים. שיתביישו".

עמוד האינסטגרם של קובי פרץ

 

מה שמסקרן ביותר הוא שכל המעורבים בהפקת הערב מכחישים שאישרו את כניסת הזמרים. 

מלשכתו של השר דרעי נמסר בתגובה : "הטענות על הכנסת זמרים ואנשי עסקים שקריות באופן מוחלט. אף אחד מהמוזכרים לא קיבל אישור ממשרד הפריפריה, שכלל לא היה קשור לארוע, להיכנס לקבר רבי שמעון בר יוחאי. לא עומר אדם, לא קובי פרץ ולא אנשי עסקים".

מהמשרד לשירותי דת נמסר: "במענה לשאלות עיתונאים בנושא כניסת קובי פרץ, עומר אדם ואבישי נריה. הנ"ל לא נמצאים ברשימת המשרד לשירותי דת או המרכז הארצי למקומות קדושים שאושרו לעלות להר מירון. כניסתם להר לא בוצעה ע"י המשרד לשירותי דת או המרכז הארצי למקומות קדושים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן