חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טקס הצדעה לצוותי ההצלה והביטחון בירושלים

עיריית ירושלים מצדיעה למגן דוד אדום ושאר כוחות הביטחון

במסגרת טקס הענקת פרסי הוקרה שהתקיים בעיריית ירושלים העניק ראש העיר מר משה ליאון תעודות הוקרה לשמונה חובשים ופראמדיקים ממגן דוד אדום

עיריית ירושלים קיימה טקס הצדעה לכוחות הביטחון וההצלה הפועלים במחוז ירושלים, במעמד ראש העיר משה ליאון, מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב דורון ידיד ומנהל מרחב ירושלים במד"א, שלמה פטרובר. במהלך הטקס הוענקו תעודות הוקרה לשמונה חובשים ופראמדיקים במגן דוד אדום, בהם ארבעה מתנדבים וארבעה עובדי הארגון, על הצטיינותם בתפקיד. *אחת המצטיינות, פראמדיקית מד"א אילנה אברמס שעלתה ארצה מניו ג'רזי הופתעה לראות את הוריה שהגיעו מארה"ב במיוחד לטקס המרגש.

 

מנהל מרחב ירושלים במד"א, שלמה פטרובר אמר: "הוקרה פומבית זו שניתנה למתנדבי מד"א ועובדיה, היא מקור לגאווה גדולה. שמונת הזוכים בפרס הם רק חלק מהחובשים והפראמדיקים של מד"א בירושלים, שעושים לילות כימים בכל מקום שבו הם נדרשים, למען הצלת חיים. אני מודה לעיריית ירושלים ולראש העיר משה ליאון, על ההכרה בפועלנו בעיר הבירה".

 

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון:"אני נרגש וגאה להשתתף במעמד זה של הוקרה, תודה והערכה לאנשי כוחות הביטחון. אלו אנשים שמשרתים את העם ואת תושבי ירושלים, 24 שעות ביממה, בנתינה עצומה ובתחושת שליחות יוצאת דופן. אני מברך אתכם על הצטיינותכם, על תרומתכם הייחודית והשקעתכם הגדולה."

 

עובדי מד"א שזכו להוקרה על הצטיינותם במסגרת תפקודם בארגון: 

אילנה אברמס, פראמדיקית וראש צוות ניידת טיפול נמרץ במד"א

בת 27, תושבת ירושלים, ילידת ארה"ב, עלתה ארצה מניו גרז'י בגיל 15 מתוך אהבה למדינת ישראל. החלה את דרכה במד"א כמתנדבת נוער בשנת 2009, ובשנת 2016 הוסמכה כפראמדיקית וראש צוות בניידת טיפול נמרץ. במהלך השנה האחרונה נדרשה אילנה למתן מענה רפואי מציל חיים לנפגעים קשים, בתאונות ובפיגועים, בהם נדרשה לקבל החלטות ולבצע פעולות מורכבות ומצילות חיים, בסביבת עבודה מורכבת ומאתגרת. בנוסף להכשרתה כפראמדיקית במד"א עובדת גם כאחות במלר"ד בביה"ח הדסה. אילנה מקרינה ביטחון ושלווה ומשמשת דוגמא למקצועיות ואנושיות. הוריה של אילנה הפתיעו אותה כשהגיעו מארה"ב במיוחד לטקס.

דני ריכטר, פארמדיק וראש צוות טיפול נמרץ במד"א

בן 46, תושב ורד יריחו שבצפון ים המלח, נשוי לאילנית ואב לשלושה ילדים. דני החל את דרכו במד"א בשנת 2000 וסיים את קורס הפראמדיקים בשנת 2008. מאז, משמש דני כראש צוות מיומן, רגוע, מסור, ומהווה מושא להערכה לעובדים ומתנדבים רבים בארגון. דני מתבלט בתרומתו הייחודית בהכשרת דור הפראמדיקים העתידי. במהלך שנות שירותו במד"א ירושלים, זכה להציל חיים של עשרות בני אדם.

דוד בלומפילד, חובש בכיר ונהג אמבולנס במד"א

בן 39, תושב ירושלים, נשוי לטובה ואב לשישה. החל את דרכו במד"א בשנת 2004, ומאז מיטיב לבצע את שלל משימותיו על הצד הטוב ביותר, ותוך הקפדה מתמדת על מתן טיפול רפואי תוך שמירה על חיוך. דוד מאמין כי אם נגזר על אדם להתפנות באמבולנס בשל פציעה או מחלה, מוטב שיהיה זה בחיוך ובאווירה נינוחה.

רונית גלזר, תורנית במוקד המבצעים

בת 38, תושבת ירושלים ואימא לשתי בנות. רונית החלה את דרכה במד"א כמתנדבת בשנת 1995, ובשנת 2010 הצטרפה כעובדת מן המניין. רונית משמשת כחובשת במוקד 101 של מד"א בירושלים. היא עושה זאת באהבה וברגישות, ומתפקדת תחת לחץ בקור רוח. במסגרת תפקידה, רונית מדריכה טלפונית אזרחים שפונים למגן דוד אדום לקבלת סיוע, בין היתר במקרים של אובדן הכרה, החייאות ופציעות.

שלומית נוני, נהגת אמבולנס וחובשת רפואת חירום וחברת ועד סניף ירושלים במד"א

בת 43, תושבת מבשרת ציון, נשואה לתומר המתנדב גם הוא במד"א, ואם לשלוש בנות. שלומית החלה את דרכה בארגון בעקבות בעלה תומר ובהשראתו, עברה קורס חובשי רפואת חירום בהצלחה, ולאחרונה נבחרה כחברת ועד סניף ירושלים. מיום הצטרפותה לשורות מגן דוד אדום, לא מפסיקה שלומית להוביל פרויקטים וחידושים למען המתנדבים, ואף נבחרה לעמוד בראש גזרת פרוזדור ירושלים אותה מפתחת בצורה ראויה לשבח.

דובי צנוירט, נהג אמבולנס וחובש בכיר, ראש צוות רמת אשכול במד"א

בן 36, תושב ירושלים נשוי ואב לשמונה ילדים, דמות מוכרת ואהודה במד"א ירושלים. דובי מבצע משמרות באופן קבוע, ומעבר להתנדבותו על אמבולנסים, מוביל דובי את צוות מתנדבי מד"א בגזרת רמת אשכול – סנהדריה בהצלחה מרובה. יתר על כך, דובי נמנה בין מייסדי ומנהלי "צוות הצלה", המאגד תחתיו יותר ממאה וחמישים מתנדבי מד"א מהמגזר החרדי ברחבי ירושלים. דובי מוכר בזכות מנהיגותו ואצילותו, ומוערך בקרב מתנדבים רבים.

דודו לוי, חובש בכיר ונהג אמבולנס בתחנת מד"א בירושלים

בן 72, תושב ירושלים אב לשלושה ילדים וסב לשישה נכדים. דודו החל את דרכו בארגון בעקבות פיגוע "מקרר התופת" בשנת 1975, ומאז טיפס בסולם ההכשרות והדרגות בארגון. בזכות מקצועו, מורה לנהיגה, זכה דודו להכשיר דור שלם של נהגי אמבולנס. דודו נמנה בין מייסדי ארגון נוער מד"א, ועד היום פעיל בבנק הדם. מעל לכל מתמסר דודו במיוחד לפרויקט "קמחא דפסחא" המתקיים מידי שנה באמצעות מתנדבי נוער מד"א לפני החגים, ומספק מאות סלי מזון לנזקקים ברחבי ירושלים.

שלמה צ'ופי הס, חובש בכיר ונהג ניידת טיפול נמרץ במד"א

בן 46, תושב ירושלים, בן למשפחת מתנדבים ותיקה במרחב ירושלים של מד"א, החל את דרכו בארגון לפני שנים רבות כמגיש עזרה ראשונה, והוכשר בהמשך כחובש בכיר. צ'ופי מתנדב באופן קבוע כנהג בניידות טיפול נמרץ של מד"א בירושלים, בהתמדת אין קץ ובמקצועיות הראויה לשבח.

 

צילום: יאיר גרסטל, דוברות מד"א ירושלים

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן