חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בקרוב בשוק מחנה יהודה: "חלאתי", עסק מכירת החלות המוצלח של בני הזוג אמרי משה ותאיר גרתי

חלאתי

אחרי שעברו הסבת מקצוע בעקבות הקורונה והקימו בביתם עסק קטן ומוצלח של מכירת חלות, בני הזוג אמרי משה ותאיר גרתי מבשרים: החלות עם השניצל הביתיות והמשגעות של "חלאתי" יגיעו בקרוב לשוק מחנה יהודה בירושלים.

בעקבות משבר הקורונה, בני הזוג אמרי משה, בן ה-24, ותאיר גרתי, בת ה-23, מצאו את עצמם ללא פרנסה. אימרי עבד בשיווק והפצה של מזון ותאיר עבדה כמדריכה בכפר לנוער בסיכון, עד שהשניים הוצאו לחל"ת.

הם החליטו לנצל את האבטלה שנכפתה עליהם, כדי להקים עסק של מכירת חלות בביתם שבירושלים. לאמרי לא היה כל רקע בבישול ואפייה, אך תאיר תמיד נהנתה לאפות והחליטה להפוך את התחביב למקצוע: "לא רצינו לשבת בבית ללא מעש וחשבנו לעצמנו איך להפיק את המירב מתקופת הקורונה המאתגרת.

לי ולאימרי יש אהבה גדולה לאוכל ואנחנו מגיעים מבתים מסורתיים, אז החלטנו להכין ביחד חלות עם תוספות ולמכור אותן לתושבי הסביבה באמצעות משלוחים עד הבית".

לאחר שהכינו את החלה הראשונה, הזוג הבין שיש לו ביד משהו מיוחד. אמרי ותאיר פרסמו את העסק שלהם באינטרנט ומהר מאוד החלו לצבור לקוחות שהגיעו מפה לאוזן: "לא האמנו שהחלות שלנו יהיו כל כך פופולריות ושכל כך הרבה אנשים יאהבו אותן".

החלות של "חלאתי" הפכו להיות במהרה שם דבר באזור ירושלים, בזכות הייחוד שלהן: מדובר בחלות טריות עשויות בעבודת יד הכוללות שניצל, חציל ומטבוחה שעשויה לפי מתכון מסורתי המגיע מבית סבתה של תאיר. בנוסף, תוכלו ליהנות גם מקציצות ברוטב אדום ומאכלים מטוגנים כמו פסטלים, סיגרים עם בשר וקובה מטוגן.

חלאתי היו הראשונים בירושלים שהפכו את החלה החגיגית לארוחת צוהריים משביעה וטעימה: "אנשים רגילים לאכול חלות רק בשבתות ואנחנו מוכיחים שאפשר לאכול חלות בכל ימות השבוע. החלה שלנו כוללת מרכיבים טעימים במיוחד – שניצל, חציל ומטבוחה, ולכן היא זכתה להצלחה כל כך גדולה. בנוסף, אנחנו מעניקים יחס אישי ומבחינתו כל לקוח הוא כמו משפחה".

בקרוב מאוד "חלאתי" ייצא מכותלי ביתם של בני הזוג, ויגיע לשוק מחנה יהודה: "אנחנו מאוד אוהבים את המקום ורוצים שיותר ויותר אנשים ייהנו מהחלות שלנו".

בני הזוג מתכננים להרחיב את התפריט הקיים, ולהציע גם חלות עם בשר אסאדו וקציצות עיג'ה – קציצות ירק מופלאות מהמטבח העיראקי.

אנחנו נהנים מאוד מהעסק שלנו וגם אחרי שהקורונה תיגמר לא נרצה לחזור לעבודות הקודמות שלנו", אומרים אמרי ותאיר. "אפשר לומר שהקורונה עשתה לנו טוב משום שהיא אפשרה לנו לעבוד במה שאנחנו באמת אוהבים ועם מי שאנחנו אוהבים".

״חלאתי״ המסעדה הכשרה מבצעת משלוחים לירושלים וסביבתה מציעה מגוון רחב של מנות טעימות במיוחד כמו שניצל, מטבוחה וחצילים.

המסעדה פתוחה בימים א'- ה' בין השעות: 11:00-23:00
וביום ו': 10:00-15:30

בתפריט: חלאתי גדולה
שניצל מטבוחה וחצילים
מספיק ל- 2-3 סועדים תלוי ברמת הרעב
חלאתי גדולה: ₪90
חלאתי בינונית אישית: ₪45
חלה עם קציצות אישית: ₪50
חלה עם קציצות גדולה: ₪100

טל׳ להזמנות ‭052-2751141

חלאתי
צילום: חלאתי
חלאתי
צילום: חלאתי
האירוע במאה שערים: פיגוע מתוכנן היטב או אירוע דריסה חריג? המרכז הרפואי הרצוג: השלט שוכפל – לא מדובר ברכב שלנו והנהג לא מועסק אצלנו כבר מזמן. ההרוג: תושב מבשרת ציון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן