חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בנק יהב: סניף חדש בירושלים

הנהלת בנק יהב פתחה סניף חדש בעיר, הממוקם במרכז הרפואי הדסה עין כרם ואמור לשרת את עובדי המרכז ותשבי השכונות והיישובים הסמוכים.

מדובר בסניף השמיני בירושלים והוא נבנה בהשקעה של כ – שני מיליון ₪ וכולל שירותים מקוונים וטכנולוגיים מתקדמים לצד עמדות בנקאיים. מנהל הסניף הינו מר מאור פרנס.

במטה בנק יהב, היחיד בישראל שממוקם בירושלים מספרים, כי ההחלטה להקים את הסניף הירושלמי השמיני, היא פועל יוצא של הצמיחה המשמעותית של הבנק בשנים האחרונות וקצב גיוס הלקוחות המוגבר.

בנק יהב, סניף עין כרם. צילום: יח"צ

הבנק מפעיל בירושלים, בנוסף לסניפים, מטה נרחב שכולל מוקד ישיר ומרכזי ייעוץ לני"ע. לבנק 47 סניפי בנק בפריסה ארצית וסל שירותים מורחב שמוצע ללקוחות הבנק ושירותים בנקאיים באמצעות מגוון ערוצים טכנולוגיים מתקדמים, לצד הצעות ערך בתנאים אטרקטיביים כגון : פטורים מעמלות, ומחירי אשראי נוחים.

בנק יהב, סניף עין כרם. צילום: יח"צ

סטפני קריסי, מנהלת מרחב ירושלים בבנק יהב סיפרה ל"ירושלמים" שגם בסניף החדש של הבנק השירות ללא עלות לעובדי מדינה, ומדובר בבנק המשתלם ביותר לו יש גם ההתמחות במגזר הקמעונאי.

עוד היא הוסיפה שהנהלת הבנק תמשיך להשקיע בעיר ואמרה: " אני מאמינה שייפתחו עוד סניפים בירושלים ויש מגמה לפתוח גם בצפון עוד סניפים בקרוב. "

סטפני קריסי, מנהלת מרחב ירושלים בבנק יהב, צילום: אלבום אישי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן