חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרויקט מגורים חדשני בגילה: 528 דירות במגדלי יוקרה עם מסחר ותעסוקה

אושרה להפקדה תכנית בנייה נרחבת בשכונת גילה, ירושלים: 528 יחידות דיור ב-4 מגדלים

בתוכנית חדשה ומרתקת שאושרה להפקדה, רשות מקרקעי ישראל מתכננת להקים כ-528 יחידות דיור ב-4 מגדלי מגורים בני 30 קומות כל אחד, בשכונת גילה בירושלים.

 פרטי התוכנית

התוכנית, שנקראת 'שכונת גילה-הרחבה צפונית', אושרה להפקדה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובניה במחוז ירושלים. התוכנית משלימה את הרצף האורבני לאורך שדרות 'צביה ויצחק', בצמוד לתחנת הרכבת הקלה בשכונת גילה. זהו חלק ממדיניות הבנייה לאורך תוואי הרכבת הקלה.

המתחם יכלול:

528 יחידות דיור, מתוכן 105 דירות קטנות (כ-20% מכלל יחידות הדיור)
4 מגדלי מגורים בני 30 קומות כל אחד
בנייה מרקמית הכוללת קומה מסחרית בשטח כולל של כ-1,700 מ"ר
5 קומות תעסוקה בשטח כולל של כ-10,000 מ"ר
כ-920 מ"ר לטובת מוסדות ומבני ציבור, הכוללים 4 כיתות גן ובית כנסת

התכנון והובלה

התוכנית מתפרשת על כ-30 דונם לאורך שדרות 'צביה ויצחק', ומיועדת לשימושים מעורבים של מגורים, מסחר ותעסוקה. בנוסף, התוכנית מייעדת שטחים למוסדות ומבני ציבור (כ-5,550 מ"ר), תשתית דרכים (כ-940 מ"ר) ושטח ציבורי פתוח (כ-16 דונם).

הפרויקט מקודם עבור רשות מקרקעי ישראל על ידי חברת "אולניק גור חברה מתכננת בע"מ", בניהול נירה נגל מחברת "אולניק הנדסה בע"מ". המתכנן המוביל הוא אדריכל עמיקם ודעי ממשרד אדריכלים "גיורא גור ושות".

 ברכות ותגובות

שקמה סיג, מתכננת מרחב ירושלים ברשות מקרקעי ישראל, בירכה על ההחלטה להפקיד את התוכנית ואמרה כי היא תוסיף שטחי מגורים, מסחר, תעסוקה ומוסדות ציבור לעיר ירושלים ותתרום רבות להמשך פיתוחה של העיר ולרווחת תושביה.

זוהי תוספת משמעותית לשכונת גילה ולעיר ירושלים כולה, שמחזקת את המגורים והתעסוקה לאורך ציר הרכבת הקלה ומבטיחה פיתוח עירוני מתקדם ואיכותי.

קרדיט: יחצ
קרדיט: יחצ
קרדיט: יחצ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן