חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"היא לא זכתה להביא ילדים לעולם, אבל כולנו הרגשנו כמו הילדים שלה"

"אמא של מוקד ירושלים"

גמלאית סימה (שמחה) מזרחי ז"ל, מוקדנית ותיקה במגן דוד אדום בירושלים, הלכה לעולמה בגיל 66. סימה, ילידת ירושלים, הקדישה את חייה למוקד החירום 101 של מד"א, והחלה את דרכה בארגון בשנת 1976. היא הייתה אהובה, מוכשרת ומקצועית ביותר, וזכתה לכינוי החיבה "אמא של תחנת ירושלים" על מסירותה ודאגתה.  היא הקדישה את כל חייה למען המטופלים וחבריה לתחנה. סימה ז"ל נטמנה בהר המנוחות בירושלים ביום שישי (28.7) כשהיא מלווה במשפחתה וחבריה הרבים ממגן דוד אדום והותירה אחריה שתי אחיות, אחיינים ואחייניות.

קצינת המשמרת במוקד 101 של מד"א בירושלים עידית בנין וחברתה הקרובה של סימה, ספדה לה: "סימה ז"ל היא הייתה האמא של כולנו בתחנה. הוא הותירה אחריה משפחה, אבל גם את משפחת מד"א – שהייתה חלק גדול מאוד מחייה. היא לא זכתה להביא ילדים לעולם, אבל כולנו הרגשנו כמו הילדים שלה. בכל קריאת חירום, גם אם מישהו היה רק עם חום גבוה, היא הייתה דואגת לו במשך כל הדרך וליוותה אותו טלפונית עד להגעת האמבולנס והקפידה להתעניין עד שהגיע לבית החולים כדי לוודא שהוא מקבל טיפול מהיר וראוי. היא הייתה כולה לב ודאגה לסביבה. לאחר פרישתה נשארנו בקשר חם, היא תמיד הייתה מוזמנת לאירועים משפחתיים של עובדי התחנה וכמובן הייתה מעורבת בכל האירועים שקיימנו בתחנה. יהי זכרה ברוך".

פראמדיק מד"א אילן גור ארי, מנהל אשכול ירושלים במד"א ולשעבר אחראי מוקד 101 של מד"א בירושלים: "סימה ז"ל הגיעה למגן דוד אדום בשנות ה-70 והייתה מוותיקי העובדים. היא ממש גידלה דורות שלמים של עובדים ומתנדבים בעיר ומאז נכנסה ללב של כולם. היא הייתה ממש האמא של מוקד ירושלים. היא הייתה מאוד אכפתית, לבבית ומשפחתית וכולנו כואבים מאוד את לכתה ומשתתפים בצער משפחתה".

מנכ"ל מד"א, אלי בין הספיד לה

קרדיט: דוברות מד"א

: "סימה ז"ל הייתה מוותיקי מגן דוד אדום בבירה. במשך עשרות שנותיה במוקד 101 של מד"א היא נגעה דרך הטלפון במאות אלפי בני אדם, העניקה להם את המענה הרפואי הטלפוני הראשוני והצילה חיים, באירועי שגרה, בתאונות דרכים ובפיגועים קשים. משפחת מגן דוד אדום משתתפת בצער המשפחה."

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן