חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תושבת ירושלים ושב"חים נתפסו בגניבת רכבים נועזת

תושבת ירושלים סייעה לשב"חים פלסטינים בגניבת רכבים – נעצרו והוגשו כתבי אישום

תושבת ירושלים הייתה חלק פעיל בסיוע לשב"חים פלסטינים בביצוע עבירות של גניבת כלי רכב, תוך הסעתם בין שכונות העיר. המעורבים נעצרו על ידי שוטרי ירושלים לחקירה, שהושלמה לאחרונה, והוגשו נגדם כתבי אישום. ניתן לצפות בתיעוד מרגע מעצרו של אחד הנאשמים.

המאבק של המשטרה בעבירות הרכוש וגניבות הרכב נמשך כל העת, תוך פעילות נחושה סמויה וגלויה למניעת ביצוע העבירות, מעצרם של מעורבים תוך מיצוי חקירתם, ולבסוף הגשת כתב האישום על ידי התביעה המשטרתית. פעילות זו נועדה להגביר את ביטחונו של הציבור ולהגן על רכושו.

ב-25.6 לקראת חצות, התקבל דיווח ממוקד חברת "איתוראן" על רכב שנגנב בירושלים. מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי תחנת שלם ממחוז ירושלים וכוחות נוספים בפעולות מהירות לסיכול המעשה ואיתור המעורבים. התברר כי הרכב הגיע אל מעבר קלנדיה בעוטף ירושלים, שם ניסה החשוד להימלט רגלית לאחר שפרק מהרכב בשל נוכחות כוחות המשטרה והביטחון.

השוטרים הצליחו לבצע את מעצרו של החשוד, תושב איו"ש בן 19 שנכנס לשטחי מדינת ישראל שלא כחוק, ומעולם לא הוציא רישיון נהיגה. הוא הועבר לחקירה בתחנת שלם ומעצרו הוארך לבקשת המשטרה בבית המשפט.

מחקירת המשטרה עולה כי הנאשם פעל עם נוספים שחילקו ביניהם תפקידים בביצוע המעשים הפליליים. בין השותפים הייתה תושבת ירושלים בת 49, שהסיעה את הנאשם ואדם נוסף ברכבה, במטרה לאתר ולגנוב כלי רכב בעיר ולהעבירם לתחומי איו"ש.

עוד עלה בחקירה כי הנאשמת פגשה את הנאשם וחברו במעבר א-ראם, הסיעה אותם ברכבה ולאחר זמן מה הגיעו לשכונת הגבעה הצרפתית, שם איתרו רכב מסוג טויוטה שנבחר על ידם לגניבה. הנאשם וחברו פרצו לרכב, ניפצו חלון בדלת הקדמית, נכנסו לרכב, ניסרו את מנעול ההגה והניעו אותו.

לאחר מכן, נהג הנאשם ברכב שנגנב לכיוון מחסום קלנדיה בעוד חבריו הצליחו להימלט חזרה לתחומי איו"ש. עם סיום חקירתם של השב"ח והישראלית שסייעה לו, והמעורבים הנוספים, הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתבי האישום נגדם, בגין עבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, פריצה לרכב וגניבת רכב בצוותא חדא, נהיגה ללא רישיון וללא ביטוח, קשירת קשר לעשות פשע והסעת שלושה תושבים זרים או יותר.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובכל האמצעים העומדים לרשותה, במטרה לסכל עבירות פליליות ועבירות רכוש בפרט, לאתר ולעצור את המעורבים ולהביאם לדין, כל זאת במטרה לשמור על ביטחונו, שלומו ורכושו של הציבור.

קרדיט: דוברות המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן