חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניסה לחנוק את בת זוגו עם כרית: אלימות במשפחה במזרח ירושלים

נעצר

תקף באלימות את בת זוגו ואם ארבעת ילידיו: המשטרה הגישה כתב אישום נגד הנאשם

בשכונת ראס אל עמוד שבמזרח ירושלים אירע מקרה אלימות חמור בין בני זוג. ב-5 ביולי 2024, בשעות הלילה המאוחרות, התקבל דיווח במשטרה על האירוע, שהתרחש בביתם של הנאשם והקורבן. שוטרי תחנת שלם ולוחמי מג"ב ירושלים הגיעו למקום ופתחו בחקירת המקרה. הנאשם, בן 43 ממזרח ירושלים, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

מהחקירה עלה כי הנאשם ניסה לחנוק את בת זוגו באמצעות כרית, לאחר שסירבה להתייחד עמו. הוא הצמיד כרית לפניה של הקורבן ומנע ממנה לנשום במשך מספר שניות. בעקבות מעשיו, נעצר הנאשם על ידי המשטרה בירושלים, ובהמשך הובא בפני בית המשפט שהורה על שחרורו בתנאים מגבילים, כולל איסור יצירת קשר עמה למשך 15 ימים.

ימים ספורים לאחר מכן, ב-8 ביולי 2024, הפר הנאשם את תנאי שחרורו והגיע לביתו. במקום התפתח ויכוח בין הנאשם לבנו הבגיר, שבמהלכו תקף הנאשם את בנו, נשך אותו בידו ושרט אותו בפניו. גם בתאריך 9 ביולי 2024, שהה הנאשם בביתו בניגוד להוראות בית המשפט.

ב-11 ביולי 2024 נעצר הנאשם פעם נוספת לחקירה בתחנת שלם. לאחר שמעצרו הוארך והושלמו פעולות החקירה, הגישה היום יחידת התביעות בירושלים את כתב האישום נגדו. הוא מואשם בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה, תקיפת בת זוג והפרת הוראה חוקית במספר מועדים. כתב האישום הוגש לצד בקשה למעצרו עד לתום ההליכים.

מדוברות המשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא ונמשיך לפעול כנגד מקרי אלימות בכלל, ומקרי אלימות במשפחה בפרט, ביד קשה וללא פשרות, במטרה למצות את הדין עם העבריינים ולהגביר את תחושת הביטחון בציבור."

נעצר
קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן