חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נשים מובילות: לבנת פורן נותנת חסות להפועל לב ירושלים

הפועל לב ירושלים חתמה עם לבנת פורן חסות ראשית לעונה הקרובה

הפועל לב ירושלים, מחזיקת גביע המדינה כדורסל נשים, הודיעה השבוע (יום שלישי) על שחתמה עם חברת לבנת פורן הסכם כנותנת החסות הראשית לקבוצה לעונה הקרובה ומעתה תקרא הקבוצה הפועל לבנת פורן לב ירושלים. לוגו החברה יופיע על חזית המדים.

חברת לבנת פורן היא החברה המובילה בישראל בתחום מימוש הזכויות הרפואיות. מטרתה לתת מענה לציבור גדול של אזרחים הזקוקים לסיוע בתהליך מימוש זכויותיהם הרפואיות אל מול רשויות המדינה והמוסדות השונים. חברת לבנת פורן דוגלת בערכים של גיוון תעסוקתי, קידום נשים ועשייה חברתית משמעותית.

לדברי יו"ר החברה לבנת פורן: "כחברה מובילה בתחומה, החיבור למועדון הכדורסל הוא טבעי, שכן הוא משקף את ערכי החברה – עשייה חברתית, קידום נשים, שאיפה למצוינות, תרומה לקהילה ועידוד אורח חיים בריא. הלב שנמצא בלוגו של החברה ושל הקבוצה מבטא את ערכי הליבה המשותפים שלנו : מחויבות לא.נשים ושאיפה להעצמת נשים מכל המגזרים."

הדס זאבי, מנכ"לית החברה, הוסיפה: "כחברה עם תמהיל של כ-90% נשים, אנחנו רואות זכות גדולה לתמוך במיזם שמקדם נשים ומנוהל על ידי נשים. השותפות עם 'הפועל לב ירושלים' מחזקת את המחויבות שלנו להעצמת נשים, לתרומה לזולת ולהשתתפות פעילה בקהילה."

ד״ר נטע אבוגוב, יו"רית הפועל לב ירושלים מסרה כי:" חברת לבנת פורן היא החברה המובילה בארץ בתחומה ואני מברכת על השותפות האמיצה שנוצרה. מצאנו שותפה טבעית החולקת איתנו את אותם ערכים של סטנדרטים גבוהים, חדשנות, העצמה נשית, ומצוינות בתחומה כמו גם מחויבות חזקה לתרומה לקהילה. לבנת פורן מוכיחה שהיא לא רק חברה מובילה במשק אלא גם מובילה ותומכת באופן אקטיבי לשינוי חברתי אמיתי באמצעות תמיכה בספורט נשים".

במסגרת החסות תשתתף חברת לבנת פורן באירועים ובהשקות שיתקיימו במהלך העונה ותאפשר גם לעובדות ועובדי החברה לקחת חלק בפרויקטים קהילתיים, התנדבויות.

החסות הראשית של לבנת פורן מצטרפת לשורת נותני החסות של הקבוצה, ביניהם: א.ל.מ, אלדן, ארומה, יקבי ירושלים והקרן לירושלים.

הפועל לב ירושלים הוא מועדון כדורסל הנשים הגדול ביותר באזור ירושלים, עם כ-700 שחקניות במגוון קבוצות: 25 קבוצות בתי ספר (כ-350 שחקניות), 8 קבוצות נשים (כ-100 שחקניות), 40 שחקניות עם מוגבלויות, 50 שחקניות חרדיות, ו-70 שחקניות מהמגזר הערבי. זהו המועדון היחיד בארץ שיש לו קבוצת נשים בליגת העל, מחלקה צעירה בליגות הבכירות לנערות, ואקדמיה לכדורסל הפועלת בחוות הנוער הציוני בירושלים. הצוות המקצועי של המועדון מורכב כולו מנשים, כולל היו"רית, המאמנות, המנהלות ועוד. קבוצת הנשים מחזיקה בגביע המדינה וסגנית אלופת המדינה.

המועדון שם לעצמו מטרה לבנות פלטפורמה חינוכית, ערכית ומקצועית לקידום הספורט והעצמת נשים בירושלים והסביבה. חזונו הוא לקדם ילדות, נערות ונשים מכל הגילאים, הרקעים והדתות, בעבודה קהילתית וחינוך למצוינות, ולהציב את ירושלים כעיר מובילה בכדורסל הנשים בישראל ומחוצה לה.

ביטוח לאומי מזהיר: אל תפספסו את הדדלייין הקריטי לתשלום הקצבה

צילום מי-טל פוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן