חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלים מתרגשת: פארק קשאני החדש נפתח לציבור

30 דונם של הנאה: פארק חדש וייחודי הוקם בארמון הנציב

ביום רביעי, ה-17 ביולי, נחנך פארק קשאני בשכונת ארמון הנציב בירושלים בטקס חגיגי בהשתתפות ראש העיר ירושלים, משה ליאון, ויו"ר המינהל הקהילתי. הפארק, שהוקם על ידי עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, באמצעות חברת מוריה לפיתוח ירושלים, משתרע על פני כ-30 דונם וישמש את תושבי השכונה כמקום בילוי ופנאי.

הפארק מציע חוויית בילוי ייחודית ומאובזר באתרי משחקים מתקדמים, הכוללים מתקני כושר, שבילי ריצה, מדשאות רחבות, ריהוט גן חדשני וספסלים נוחים. בנוסף, הותקנו בפארק אשפתונים, ברזיות ותאורה איכותית ומתקדמת. לטובת בטיחותם וביטחונם של המבקרים, הותקנו מצלמות המחוברות למוקד העירוני.

העבודות בפארק עדיין לא הסתיימו, ובחברת מוריה מציינים כי בשלב ב' של הפרויקט יתווספו מתחמים נוספים. בין השאר יוקמו גינות כלבים, מבנה שירותים, בריכות ייחודיות כולל בריכה אקולוגית, ואלמנטים של מים המשתלבים בצמחייה המיוחדת שנשתלה במקום. במתחם הפארק יוקם בית קפה ציורי בלב הצמחייה, ויוקם מצפור שממנו ניתן יהיה לתצפת על הנוף הציורי ועל העופות החגים בשמיים. בנוסף, תהיה בפארק גינה קהילתית, שתושבי השכונה יוכלו לגדל בה ירקות ופרחים. הפארק יונגש באמצעות שבילים שיחברו אותו לרחובות הסמוכים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר בטקס: "בירת ישראל ממשיכה בקידום ופיתוח ריאות ירוקות. עיריית ירושלים, באמצעות חברת מוריה, פועלת ללא לאות להקמת ושדרוג גנים, פארקים וגני שעשועים, בהם יוכלו התושבים ליהנות, להשתעשע עם ילדיהם ולבלות עם בני הנוער. הפארק החדש תוכנן והושקעה בו מחשבה רבה לרווחת התושבים, כולל אנשים עם צרכים מיוחדים. עיריית ירושלים תמשיך לפעול בשיתוף התושבים לפיתוח וטיפוח המרחב הציבורי וליצירת מקומות פנאי ובילוי לכל דורש. שנתחדש."

פארק קשאני מהווה תוספת משמעותית לשכונת ארמון הנציב, ומשקף את המחויבות של עיריית ירושלים להמשיך ולשפר את איכות החיים של תושביה.

קרדיט: דוברות עיריית ירושלים
קרדיט: דוברות עיריית ירושלים
קרדיט: דוברות עיריית ירושלים
קרדיט: דוברות עיריית ירושלים
קרדיט: דוברות עיריית ירושלים
קרדיט: דוברות עיריית ירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן