Search
Close this search box.

הקטמונים מתחדשת: שדרוג המרכז המסחרי בנוטרים משנה את פני השכונה

ראש העיר ירושלים חנך את מיזם שדרוג המרכז המסחרי בנוטרים שבקטמונים

היום (ב', 27/5), חנך ראש העיר ירושלים, משה ליאון, את מיזם שדרוג המרכז המסחרי בנוטרים שבקטמונים. במסגרת המיזם, עבר המרכז מתיחת פנים משמעותית, שכללה שדרוג סביבתי ושדרוג חזית המבנה. הפרויקט כלל הסדרת כביש הגישה, ביצוע הסדרי נגישות למרכז, מקסום מספר החניות, הקמת ערוגות ומערך השקיה חדשני והתקנת תאורה עילית חדשה.

במטרה להפוך את המתחם למקום התכנסות קהילתית ולאפשר שהייה נעימה, הותקנו פרגולות צבעוניות וריהוט רחוב מזמין. כמו כן, בוצעו עבודות גינון ושתילה ושדרוג הגינות הקהילתיות הסמוכות למבנה. חזית המבנה שודרגה אף היא, תוך החלפת חזיתות העסקים, יצירת שפה עיצובית אחידה ושילוט ייחודי לכל עסק.

שדרוג המרכז המסחרי בקטמונים הוא חלק מפעילות רחבה של עיריית ירושלים לחיזוק המרכזים המסחריים השכונתיים והכלכלה המקומית. המרכזים המסחריים מהווים לא רק עוגן כלכלי חשוב, אלא גם נקודת מפגש קהילתית. בשנים האחרונות שודרגו מספר מרכזים מסחריים נוספים, בהם המרכזים בפסגת זאב, גבעת מרדכי ורמות.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר בטקס:

"עיריית ירושלים משקיעה משאבים רבים בקידום העסקים בעיר, בחיזוק הכלכלה המקומית ובשיפור איכות חיי התושבים. שדרוג המרכז המסחרי בקטמונים הוא דוגמה מצוינת לכך. המרכזים הללו מהווים לא רק עוגן כלכלי חשוב, אלא גם נקודת מפגש חברתית ותרבותית עבור תושבי השכונה. נמשיך לפתח את נראות המרחב הציבורי בעיר לטובת תושבי העיר, מבקריה וסוחריה."

קרדיט תמונות: עיריית ירושלים
קרדיט תמונות: עיריית ירושלים
קרדיט תמונות: עיריית ירושלים
קרדיט תמונות: עיריית ירושלים
קרדיט תמונות: עיריית ירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן