חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחיל האוויר למערכת החינוך הירושלמית: העירייה חנכה את 'כיתקטיקה', מרכז סימולציות חדשני לאנשי חינוך

במעמד ראש העיר ירושלים, משה ליאון, עיריית ירושלים חנכה הבוקר את "כיתקטיקה", מרכז סימולציות חדשני המיועד לתת מענה לאנשי חינוך ממגוון תפקידים המתמודדים עם אתגרים שונים.

במרכז המיוחד יתקיימו סימולציות המדמות אתגרים שונים של אנשי חינוך כמו למשל: דילמות בלמידה מרחוק, ניהול כיתה, התמודדות עם קונפליקטים, תקשורת עם הורים, הנהלה צוות ועד בעיות התנהגות.

הסימולציות יתקיימו בהשתתפות שחקנים, יצולמו ממספר זוויות במעגל סגור ולאחר מכן יתקיימו תחקירים ומשובים במעגלי שיח לצורך למידה ושיפור מיומנויות.

בעירייה מציינים כי עלות ההקמה של מרכז הסימולציות החדשני 'כיתקטיקה' עומדת על כ-4 מיליון שקלים, אשר כללו את שיפוץ המתחם, רכישה והתקנה של ציוד חדשני, לרבות מצלמות 360 במעגל סגור, לצד גיבוש והכשרת הצוות.

עוד מוסיפים בעירייה כי מרכז הסימולציות החדש מבוסס על שיטת העבודה המקובלת מזה שנים בחיל האוויר, המעודדת ביצוע תחקירים. "הסימולציה היא כלי חשוב, המאפשר התנסות פעילה המשפרת ביצועים בזמן קצר וכך מעלה את הביטחון המקצועי", אומרים בעירייה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "אנחנו חונכים היום מרכז סימולציות חדשני, אשר יתרום לפיתוחם וקידומם של אנשי החינוך בעיר וכך גם לתלמידים הירושלמים. מערכת החינוך המצוינת של ירושלים ממשיכה להציב רף חסר פשרות, להיות צעד לפני כולם בכל הנוגע לחדשנות חינוכית, והקמת מרכז מסוג זה היא ביטוי ממשי לכך".

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה הוסיפה: "אני גאה ומתרגשת, החינוך בירושלים הוא במקום הראשון, ורואים את התוצאות בשטח.

איכות החינוך לעולם תהא תלויה באיכות המורים וביכולותיהם. כולנו, כל מערכת החינוך, צריכים להשקיע את המשאבים על מנת להעצים, לתת מענה וליווי מקצועי בכל עת. השינויים המהירים המתרחשים בעולם מכתיבים לנו קצב אחר וצרכים שונים. מיזם חדשני זה, הוא הראשון מסוגו בארץ וזה לא מפליא שהוא הוקם דווקא בירושלים, בירת החינוך של ישראל".

צילום: נעם פיינר
צילום: נעם פיינר
ביהמ"ש העליון דחה את ערעורו של אדם שהורשע בעבירות מין חמורות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן