חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור את הזיווג הנכון עבורי?

כולנו רוצים ומייחלים לזיווג הגון משורש נשמתנו. חלקנו מגיעים אליו דיי מהר וחלקנו צריכים לעבור כברת דרך עד שמוצאים אותו. האדם נולד כאדם אינדיבידואלי המחפש להיות אדם זוגי ובחייו הבוגרים הוא מחפש את החצי השני שישלים אותו ושאתו הוא יוכל לבנות את משפחתו יחד. זו לא תמיד משימה פשוטה ובייחוד עבור אלו שמחפשים את הזיווג שלהם בגיל יותר מבוגר. ככל שמתבגרים אנו מכירים עצמנו יותר טוב והופכים ביקורתיים יותר ויותר. כמו כן, עולות לנו שאלות רבות איך לבחור את בן או בת הזוג הנכונים. אז איך באמת ניתן לעשות זאת? על כך נדבר כעת.

קרדיט תמונה FREEPIK

הדרך להבין מי אנחנו ומה אנחנו מחפשים

יחד שידוכים דוגלים ביצירת התאמה בין בני זוג באמצעות שאלון אישי. שאלון זה עוזר למומחים להבין מי האדם בעומד מולם וכך לשדך לו את האנשים שיכולים להשלים אותו ולהסתדר עם תכונותיו. השאלון גם עוזר למועמדים להבין מיהם ומה הם מחפשים, דבר שהוא לא תמיד קל לביצוע ואנו לא תמיד אמיתיים עם עצמנו עד הסוף. לפעמים מה שאנו מחפשים עבורנו בפועל, כלל לא מתכנס עם מה שמתאים לנו, לפעמים אנו ביקורתיים מאוד וישר פוסלים על תכונות מסוימות שדווקא כן יכולות להתאים עבורנו מאוד.

לא לשלול דייט בגלל מקום מגורים רחוק

יש אנשים שלפני שהם יוצאים לדייט הם מוודאים כי האדם שאיתו יפגשו גר במרחק יחסית קצר ממקום מגוריהם. דבר זה נובע מהרצון לקשר יותר אינטנסיבי או שתהיה האפשרות להשקיע בקשר ולא להרגיש שקיים קושי בגלל המרחק. יחד הכרויות מאוד משתדלים להתאים בין אנשים שגרים אחד מהשני במרחק סביר, אך חשוב לדעת שאם יש מועמד שיכול להתאים לכם מאוד, אל תשללו אותו בגלל המרחק של מקום המגורים מכם.

נושאים משותפים ואורח חיים דומה

אנו כאנשים נמשכים למי שדומה לנו. זה קורה לנו גם כאשר אנו מחפשים חברים וגם כאשר אנו מחפשים זיווג. מציאת בן או בת זוג עם תחביבים ונושאי עניין משותפים יעזור לנו מאוד בדייטים ראשונים לפתח שיח ובהמשך אלו יכולים להיות תחביבים שתעשו יחד. כמו כן, אורח חיים דומה יכול לעזור לקשר לצלוח. כאשר אורח החיים אינו דומה ובמיוחד כאשר מדברים על דת וחילוניות, נושאים אלו עלולים להערים קשיים על הקשר. לכן מומלץ למצוא בן או בת זוג עם אורח חיים דומה.

שקר החן והבל היופי

כאשר הולכים לדייט יש לזכור שהיופי הוא דרך לגרום לנו למשיכה, אך לעיתים קרובות המשיכה העמוקה יותר היא לאו דווקא למראה, אלא לדיבור והתוכן הפנימי. לא סתם אומרים שקר החן והבל היופי. לכן, אל תפסלו דייט ישר על ההתחלה בגלל מראה עיניים, תנו לעצמכם את ההזדמנות לבחון את הדייט גם מעומקים אחרים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן