חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לכודה מתחת לרכב בתאונת דרכים קשה בדרך חברון בעיר | כל הפרטים

מד"א

בתחילת השעה 14:00 התקבלה קריאה במשל"ט ירושלים על תאונת דרכים בין 7 כלי רכב בדרך חברון בעיר.

לוחמי האש שהגיעו למקום מצאו הולכת רגל שנלכדה מתחת לאחד הרכבים. לאחר פעולת חילוץ מהירה ומורכבת חולצה האשה והועברה להמשך טיפול לידי גורמי רפואה שפעלו במקום.

מפקד תחנת הבירה, רב רשף דורון עדיקא, מפקד משמרת אמר: "הוזנקנו לתאונה עם מעורבות של שבעה כלי רכב בהם מיניבוס שמתחתיו נלכדה הולכת הרגל. התחלנו מיד בפעולת הרמה באמצעות ציוד הנדסי ייעודי. היא חולצה והועברה להמשך טיפול לידי גורמי רפואה שפעלו במקום".

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 13:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ת.ד עם מעורבות מספר כלי רכב והולכת רגל בדרך חברון פינת צבי נוימן בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי למספר פצועים, בהם הולכת רגל מחוסרת הכרה ומספר נפגעים קל מהרכבים".

מדוברות איחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר כי: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנפגעים בזירת התאונה ברחוב דרך חברון פינת צבי נוימן בירושלים".

רמי דוייב חובש איחוד הצלה שהגיע למקום מסר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שבעה כלי רכב והולכת רגל שנלכדה תחת רכב הסעות. צוותי כיבוי חילצו את גופתה ללא רוח חיים. כמו כן בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע בזירה לפצועה בינוני כבת 60 ולשמונה נפגעים קל".

מד"א
צילום: רועי שכטר דוברות מד״א
תיעוד מהזירה. צילום: כבאות והצלה ירושלים
איחוד הצלה
תיעוד מהזירה. צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה
צפו: גלריית תמונות מברכת הכהנים בכותל המערבי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן