חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תאגיד הגיחון מחריף את צעדיו למול החברות הקבלניות המקיימות בעיר ירושלים עבודות תשתית ופוגעות במערכת המים והביוב | כל הפרטים

תאגיד הגיחון החריף את צעדיו למול הקבלנים ומנהלי הפרויקטים שעובדים ברחבי העיר בשל ריבוי הפגיעות בתשתיות המים והביוב, הפוגעות בתושבים.

כאמור, במסגרת החרפת הצעדים, תאגיד הגיחון ישית על החברות קנסות חמורים בשל הסבל הנגרם לתושבים, וההוצאות הכבדות הנגרמות לגיחון.

חברת הגיחון חווה פגיעות רבות, חוזרות ונשנות, במערכות המים והביוב של העיר, המתרחשות בשל ריבוי עבודות התשתית השונות בירושלים בעיקר העבודות ברכבת הקלה. דחיפות הפגיעות הולכת ועולה וזאת למרות שחברת הגיחון מעמידה לרשות החברות את כל המידע הדרוש כדי לנהל עבודות תשתית ללא יצירת המפגעים הנ"ל.

מפגעים אלו משפיעים על תושבי ירושלים והסביבה שנאלצים לחוות הפסקות באספקת המים או התפרצויות של ביוב באזורים ציבוריים.

חברת הגיחון מגיבה לאירועי הפגיעה במערכות המים והביוב שלה, במהירות רבה ומעמידה את כל המשאבים והאמצעים לתיקון הפגיעות והחזרה הקצרה ביותר למתן שירות מלא לתושבים, אך ריבוי האירועים הפך להיות בלתי נסבל הן עבור הצרכנים והן עבור הגיחון.

בהנחיית יו"ר הדירקטוריון אבי בלשניקוב התקיימה בשבוע שעבר, ישיבה דחופה בראשות מ"מ מנכ"ל הגיחון אלי כהן, בה הוחלט להשית להבא, קנסות כבדים על החברות הקבלניות אשר יפגעו במערכת המים והביוב.

לדוגמא: באחד הסעיפים צוין שחברה קבלנית שתפגע במערכת התשתית בפעם הראשונה תקנס ב 5000 ₪, עבור פגיעה בפעם השנייה תקנס החברה ב -10,000 ש"ח ובפעם השלישית ב – 20,000 ₪ ובנוסף תכסה החברה הקבלנית את התשלום על תיקון כל המפגעים והנזקים.

אבי בלשניקוב יו"ר דירקטוריון הגיחון אומר כי: "הגיחון יפעל ביד קשה למול הפגיעות החוזרות ונשנות במערכות המים והביוב, אוזלת היד של הקבלנים תזכה להחמרה בענישה מצד הגיחון, כולל דרך "הכיס" של החברות וזאת כדי להגן על השירות לתושבי ירושלים".

בן 15 מירושלים נפטר לאחר שטבע בנחל פרת ופונה במצב אנוש

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן