חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל הסיבות לצאת לנופש בעיר הקודש

בירושלים לא תמצאו חוף ים, העיר צפופה ואין את החופש שיש בערים אחרות כמו אילת או ים המלח, אך עדיין ירושלים נחשבת למבין הערים התיירותיות ביותר בעולם! ירושלים מכונת עיר הקודש שכן נחשבת העיר למקום קדוש עבור דתות רבות, אך מלבד לביקורים במקומות קדושים, יש עוד הרבה מה לעשות בעיר.

קרדיט: depositphotos

מלונות בירושלים 

מלונות בירושלים נחשבים למלונות יוקרתיים ברובם, בדרך כלל המלונות יהיו ממוקמים במרכז העיר והגישה אליהן נוחה. מלונות בירושלים מציעים לאורחי המלון הארחה מסוג אחר, הארחה אותנטית ויוקרתית כדי להרגיש את לב ליבה של העיר, אוכל מקומי וירושלמי כמו שלא פגשתם, כמובן שיש בית כנסת גם בתוך המלון לקהל הדתי, אך לא בעיה למצוא בתי כנסת גם מחוץ למלון, אטרקציות לילדים, בריכות קיץ וחורף, מופעים במלון ועוד מגוון רחב של אטרקציות.

מקומות קדושה בירושלים

אם הגעתם לירושלים על מנת לחוות ולמצות את קדושתה, אתם צריכים יותר משבוע אחד לפחות… המקום הפופולרי ביותר הנחשב לקדוש הוא הכותל המערבי, ניתן יהיה להגיע לכותל ללא תשלום, מומלץ עם תחבורה ציבורית כדי שלא תצטרכו להתעכב על חניה. כאשר  אתם נמצאים בכותל תוכלו גם להגיע למנהרות הכותל, הביקור כולל מסע ארכיאולוגי מתקופת בית שני והעת החדשה. חשוב להדגיש כי הביקור במסלולים אלה אינם עבור הקהל הדתי רק, הביקור מונגש ומתאים לכל אדם באשר הוא.

עיר דוד נחשבת גם לאתר פופולרי וקדוש, ממש כמו בסרט תוכלו להיכנס אל תוך חומות הענק והמבצרים ההיסטוריים של המקום. תוכלו באופן עצמאי להסתובב באזור או לבחור במסלול מודרך אשר יועבר על ידי מדריך מנוסה אשר מכיר כל אבן ואבן בדרך, גם כאן תוכלו למצוא ממצאים ארכיאולוגים. בסוף המסלול תגיעו לנקודה בה יש תצפית פנורמית אל ירושלים הקדומה.

מבעד לאתרים שציינו יש בירושלים עוד מגוון רחב של אתרי קדושה כמו בית הכנסת הגדול המשמש כמרכז דתי ורוחני, כנסיית הקבר הנמצאת ברובע הנוצרי בעיר העתיקה, כיפת הסלע, כנסיית יעקב הקדוש ועוד אתרים רבים… היתרון של מלונות בירושלים הם שאין על האורחים לנסוע שעות על מנת להגיע לאתרים אלו, אלא שכל אתר נמצא בקרבת מקום, וכמו כן התחבורה הציבורית בירושלים יעילה, נגישה ומהירה.

עיר הקודש במלואה

מבעד לכך שיש מגוון רחב של אתרי קדושה ונקודות היסטוריות שכל תייר חוץ או פנים חייב להכיר, לעיר הקדושה יש עוד הרבה מה להציע. האווירה הירושלמית היא חמה ונעימה, בערב תוכלו להנות מחיי לילה תוססים, ברים בה תוכלו לראות את כל גווניה של האוכלוסייה יושבים ביחד ונהנים מכוס בירה קרה. בבקרים תוכלו לגשת לחנויות מקומיות, לטעום מהאוכל הכורדי האותנטי שמשגע את העיר ועוד מגוון רחב של טעמים שיזכרו אצלכם עוד שנים רבות.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן