חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סרטון בעל ניחוח אנטישמי עלה לרשת החברתית טיק טיק אמש והסעיר את המדינה | כל הפרטים והתגובות

ניידת משטרה. "השוטרים עמדו בצד ולא עשו כלום".

אמש פורסם בפלטפורמה החברתית טיק טיק סרטון נורא, בו צעיר ערבי סוטר לבחור ישיבה בפניו. התיעוד שהסעיר את הרשת גרם אפילו לח"כ מהרשימה המשותפת, עופר כסיף, להגיב על האירוע.

כאמור הסרטון הצליח לזעזע את הקשת הפוליטית וחה"כ איתמר בן גביר אמר בתגובה לאירוע: "‏נער גבעות שהיה מעלה לרשת סרטון שלו מכה ערבי היה נעצר תוך דקות. אם הבחור הזה לא עצור הלילה אפשר לקפל את משטרת ירושלים".

גם יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי נדרש לאירוע: "הסרטון שבו נראה צעיר בעל חזות ערבית, סוטר לבחורי ישיבות ברכבת הקלה בירושלים, ולאחר מכן מפרסם תיעוד של האירוע, מבחיל ומזעזע- גובל באנטישמיות ורוע לב. המשטרה חייבת לעצור את הצעיר בהקדם ולנקוט ביד קשה בכל האמצעים העומדים לרשותה, בכדי להרתיע אחרים ממעשים שכאלו".

לדברי השר יעקב ליצמן: “תיעוד תקיפת הצעיר ברכבת בירושלים בידי מחבל לכאורה מזעזע ביותר. אין לעבור על כך לסדר היום ועל משטרת ישראל לעצור את התוקף באופן מיידי. היום זו סטירה ראוותנית ומחר זה יכול להיות סכין או ירי. מקומו של התוקף בכלא”.

סגן שר התחבורה אורי מקלב אמר על תקיפת הצעיר הערב ברכבת הקלה בירושלים: "מדובר במקרה מזעזע של אלימות קשה ואסור לעבור על כך לסדר היום, על רשויות אכיפת החוק לבוא דין עם התוקפים באופן מידי וביד קשה. אנו נעשה הכל כדי לתת ביטחון מלא לנוסעי התחבורה הציבורית בארץ".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אמר בתגובה לסרטון המזעזע מהרכבת הקלה בירושלים: "רשויות אכיפת החוק ומשטרת ישראל חייבים לפעול בכל הכח לתפוס את העבריין הזה שמגלה עבריינות ואנטישמיות מול תלמידי ישיבה.

אשוחח עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה לתת עדיפות למקרה, כדי לתפוס את העבריין ולהושיבו מאחורי סורג ובריח על מנת למנוע הישנות מקרים חמורים כאלה".

הבוקר מסרה משטרת ישראל כי: "פעילות חקירה בעקבות סרטון שהופץ אתמול ברשת, הביאה למעצרו לפני זמן קצר של חשוד במעורבות באירוע בן 21, מבית חנינא, והוא הועבר לחקירה. החשוד יובא במהלך הבוקר לבית המשפט שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

חקירת המשטרה נמשכת".

אילוסטרציה. צילום: משטרת ישראל

טקסי זיכרון, יום העצמאות, טקסים, הופעות וזיקוקים: כך צוינו יום הזיכרון ויום העצמאות בירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן