חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כתב אישום נגד תושב ירושלים החשוד השוד וסחיטה באיומים

צו המעצר

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד תושב העיר בן 32 בגין שוד, התפרצות למקום מגורים, תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש, סחיטה באיומים ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אייל לידני, ביום 19.4.21 בשעות הצהריים התפרץ הנאשם לביתה של המתלוננת, אחז בה ואמר: "תביאי לי כסף, אני רוצה הרבה כסף". בשל חששה היא מסרה לו 700 שקלים במזומן שהיו מיועדים לתשלום חשבונות. הנאשם אמר למתלוננת כי הסכום שנתנה לו אינו מספיק והיא השיבה כי ברשותה קופת צדקה המיועדת ליתומים והציעה לו לקחת את תכולתה.

סמוך לכך, ביקשה המתלוננת מהנאשם שלא יעשה לה דבר משום שהיא אלמנה, אז, הוא היכה אותה במכת אגרוף בפניה. על פי כתב האישום, בעת שהסתובב הנאשם בבית, על מנת לגנוב סכום כסף נוסף, הוא הבחין כי הבית מרושת מצלמות. לשם מניעת איתורו, הוא הזיז את כיוון המצלמות והסב להן נזק.

בשלב מסוים, ביקש הנאשם מהמתלוננת כי לא תתקשר למשטרה, לקח לה את מכשיר הטלפון הנייד והכניסו לכיסו. המתלוננת ניסתה לברוח מהבית ויצאה מדלת הכניסה. הנאשם רדף אחריה ומשך אותה בחוזקה לתוך הבית, תוך שפניה נחבטו בחוזקה בדלת הכניסה, ולאחר מכן נעל את דלת הבית ואת חלונותיו.

הנאשם דרש מהמתלוננת כי יגיע לביתה כל שבוע ויקבל ממנה 200 שקלים. הוא איים עליה כי אם לא תיתן לו כסף כשיבוא, הוא יפגע בה, וכי אם תספר למשטרה הוא יהרוג אותה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו למתלוננת חבלות בפניה, ומצלמות ביתה וסורג החלון ניזוקו.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

צו המעצר
צו המעצר מתוך הודעת הפרקליטות
הראשון לציון הגר"י יוסף בפסק הלכה דרמטי: ניתן לשלם את תשלומי הביטוחים המשלימים מכספי מעשרות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן