חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילו אירועים מתוכננים בירושלים בזמן הקרוב? | הפרטים בפנים

מדרסים בירושלים

התושבים במדינת ישראל והעולם בכלל עברו את אחת מהשנים המאתגרות שידעה האנושות. עם פריצתו של נגיף הקורונה העולם עצר מלכת. אינספור אירועים, פסטיבלים, חתונות, כנסים, ירידים ושאר מופעים בוטלו כאילו לא תוכננו בכלל.

אם עד לפני מספר חודשים, היה נראה כאילו אנחנו לא מצליחים להתאושש, בהדרגה אפקט החיסונים מתחיל להשפיע ואחת הערים הכי חשובות עבורנו העם היהודי חוזרת לפעילות. אירועים בירושלים חוזרים וממלאים עיר הבירה בהמון תקווה, אור ושמחה. הנה כל האירועים המתוכננים בירושלים בתקופה הקרובה. האור שבקצה המנהרה.

תיאטראות סיפור בספריות: בין הקהלים שהכי נפגעו בעקבות המשבר אלו הם הילדים שלנו. ברגע שהמשבר התחיל כל החוגים בוטלים, הגנים ובתי הספר נסגרו וכל הפעילויות של אחר הצהריים וסופי השבוע שהיינו רגילים לעשות עם הילדים נעצרו. כעת זה הזמן לאפשר לילדים שלנו לחזור ולהיות ילדים עם פעילויות של ילדים.

תיאטראות סיפור מתוכננים ברחבי העיר בספריות השונות כמו ספריית רמון בה יוצג הסיפור ”הסביון רוצה המון“, ”איך צומח גזר“ בספריית בקעה, ”אני בעצמי“ בספריית הכרם, ”משפחת הארנבים“ בספריית גילה ו“הממלכה של אלה“ בספריית קריית יובל. ניתן להתעדכן במועדים והשעות של ההצגות באתר העירייה. ההצגות מותאמות לגיל הרך ומועברות על ידי שחקנים מוכשרים שאוהבים ילדים.

אירועי ספורט בעיר: כולנו יודעים ומבינים את החשיבות של פעילות גופנית. כאשר המשבר התחיל, רבים ניסינו לשמור על שגרת אימונים למרות שרוב החוגים, חדרי הכושר ומועדוני הספורט נסגרו לגמרי. בנוסף לכך היינו צריכים להתמודד עם מגבלות נוספות כמו למשל לקיים פעילות גופנית רק בסמוך למקום המגורים שלנו ולפעמים גם לבד. מעכשיו הכל משתנה ואנו רואים איך עוד ועוד אירוע ספורט מרהיבים מתוכננים בעיר.

בסוף חודש אפריל לקראת בואו של הקיץ הקרב יתקיים אירוע ספינינג מרהיב בגילה. האירוע יתקיים באווירה ספורטיבית מדהימה בשילוב מוזיקה קצבית, סוחפת ומדריכים מקצועיים ברחבה של המנהל הקהילתי בגילה.

לחובבי היוגה יתקיימו כמה אירועים על גג הסינמה הוסטל כמו סדנת יוגה מעצימה ושיעורים מקצועיים מדהימים. בהתחלת ואמצע חודש מאי יתקיימו מרוץ שליחים הררי בירושלים שיוצא ממתחם האקווריום ואירוע סובב ירושלים 2021 לכל רוכבי אופניים, חובבי הטבע ואוהבי עיר הבירה והנופים הסובבים אותה.

צעדת ירושלים המפורסמת מתוכננת לחודש ספטמבר בחול המועד סוכות. צפויים להיות שלוש מסלולים בדרגות קושי שונות, הצעדה והפנינג מרהיב בגן סאקר. לספורטאים שביניכם מומלץ להצטייד בציוד מתאים ונוח כמו ביגוד מתאים, כובע וקרם הגנה, נעליים נוחות והרבה מאוד מצב רוח. למי שצריך, ניתן לרכוש מדרסים בירושלים.

הרצאות וסדנאות להורים במרכז אמהות: הורים טריים מוזמנים להצטרף בכל יום רביעי בשעה עשר בבוקר לסנאות, הרצאות ושלל חוויות ביחד עם התינוק. בין התכנים המועברים להורים הם פוריות לאחר לידה, עיסוי תינוקות ובייבי יוגה, חשיבות שנת החיים הראשונה של התינוק, טיפול והחייאה במצבי חירום לתינוקות של מד“א, חשיבות המגע, שיאצו לתינוקות לטיפול במצבים של גזים, עצירות וקשיים במערכת העיכול.

כל התכנים מועברים על ידי טובי המדריכים, המורים, המרצים והרופאים בתחום. האירועים מאפשרים להורים הצעירים לקיים אינטרקציה עם הורים נוספים, ללמוד על הקשר בין הורה לילד, לפתח את החשיבה, להעשיר את הידע בתחום ולהפוך את חופשת הלידה לתקופה פוריה ונעימה.

קונצרט הנעילה – ירושלים שלי: עיריית ירושלים יוצאת בהפקה חד פעמית הנקראית קונצרט קהילה. האירוע חותם את מגוון האירועים של יום ירושלים ומתקיים בתאריך ה- 13/5/21 מהשעה 20:30 ועד 22:30 בכיכר ספרא. בקונצרט יקחו חלק האמנים אביתר בנאי, יובל דיין, אליעד ובניה ברבי.

תערוכת פרויקט לונקה: הפרויקט הוא למעשה מיזם אמנותי צילומי המעניק מחווה עבור השורדים האחרונים של אימת השואה. האירוע יתקיים בכיכר ספרא ובגלריה העירונית לחודשיים הבאים. מטרת הפרויקט להעביר מסרים של סובלנות, סבלנות וחמלה בעולם שעדיין יש בו אנטישמיות ושנאה לאחר בשל מרכיבים לאומיים, דתיים ומגדריים. למעלה מ-270 צלמים בעולם, ב36 מדינות שונות לקחו חלק בפרויקט והנציחו עבור הדורות הבאים את חייהם של ניצולי השואה.

עצרת ההודיה המרכזית: העצרת תתקיים בישיבת מרכז הרב בתאריך ה- 10/5/21. האירוע מציין 54 שנים לאיחוד ירושלים הבירה והיא מתקיים בהשתתפות ראש העיר, שרים וחברי כנסת, משה ליאון ורבנים ראשיים.

יריד בצלאל לאומנויות: היריד מתקיים בכל יום שישי ברחוב בצלאל וברחבת גן הסוס. הוא פתוח על פי ההנחיות של משרד הבריאות. מדובר בחגיגה מרהיבה של אמנות בה עשרות אמנים מציגים את היצירות שלהם לקהל. מוסיקה, אווירה טובה ושמחה בלב. דוכני תכשיטים, ציורים, פסלים, עבודות קרמיקה ועיצובים – הכל עבודת ידם של אמנים.

לסיכום, נראה שהעיר ירושלים מתאוששת מהמשבר וחוזרת לפעילות מלאה. אט אט מתווספים עוד ועוד אירועים מיוחדים ויוצאי דופן, כאלה שעברו תהליך מחשבתי, תכנוני ויצירתי במטרה לעשות הן לתושבי העיר והן למבקרים המגיעים מחוצה לה קצת טוב על הלב, הנשמה ולהעלות חיוך על פניכם.

מדרסים בירושלים
צילום: Feeepik

פיגוע ירי בצומת תפוח: שלושה פצועים, שניים מהם במצב קשה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן