חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ממועצת העיר לכנסת

חברת מועצת העיר ירושלים בשנים האחרונות, לורה ורטון הודיעה היום שתתמודד על מקום ברשימת מרצ לכנסת. הפוסט המלא לפניכם

כבר עשור שלורה ורטון מכהנת כחברת מועצה  בירושלים מטעם מרצ. רגע לפני הבחירות החוזרות לממשלה, החליטה ורטון להתמודד על מקום ברשימת מרצ לכנסת הבאה. האם בכנסת הבאה תכהן ורטון עם חבר הכנסת החדש ניר ברקת? הפוסט המלא של חברת המועצה לפניכם:

 

"החלטתי. אני מתמודדת על מקום ברשימת מרצ לכנסת.

אם כבר יש בחירות פנימיות, אז אשתתף בהן. אתמודד על מקום בחמישייה השנייה ושלישית כדי לחזק את הרשימה ולעזור בבחירות. אני בשלה ומוכנה ונראה לי ראויה למקום ברשימת המפלגה; כבוד הוא לי להתמודד יחד עם הרבה מועמדים ראויים וראויות. אני מקווה לזכות באמון החברים.

מתוך עמוד הפייסבוק של ורטון

 

יש לי 10 שנות ניסיון כנציגת מרצ במועצת עיריית ירושלים, אחד המקומות המאתגרים בפוליטיקה במדינה, ויותר מ-20 שנות ותק במפלגה, בהן הקמתי את הפורום החברתי-כלכלי ונבחרתי להיות חברה בהנהלת המפלגה.

כמי שמלמדת במחלקה למדע המדינה באוניברסיטה העברית, הוציאה ספר על המדיניות החברתית של ממשלת ישראל (עבורו קיבלתי פרס על שם לוי אשכול), נראה לי שיש לי גם הבנה בבעיות והאתגרים העומדים מולנו במערכת הפוליטית של היום. אוסיף, שאחת המסקנות הברורות של הספר היא שהמשאבים שהופנו לשטחים שנכבשו ועצם העיסוק בהם פגעו (וכמובן פוגעים) במדיניות הפנים.

הוכחתי את עצמי בפעילות שטח במגוון תחומים, החל מעבודה על החוק לדיור הציבורי, בהמשך בחשיפת בעיות וקידום טיפול בהן במזרח העיר. הובלתי יוזמות עם גמלאים ואנשים עם מוגבלות, מאבקים למען שוויון לנשים (עבורם זכיתי בפרס מוו'יצו בירושלים). יזמתי את הקמתה של האגודה לתחבורה שיתופית המפעילה את שבוס, תחבורה שיתופית הפועלת בסופי שבוע (שזכה בפרס הגלובוסה ירוק) כחלק מפעילות בתחום של דת ומדינה.

אני מאמינה בלב שלם באידיאולוגיה של מרצ והיא מה שמדריכה אותי בכל פעילויותיי הציבורית. אנחנו בשמאל חייבים להוביל את מדינת ישראל ברוח האידיאולוגיה הזו, לטובת כל אזרחיה, ואני מאמינה שיש לי הן את הנחישות והן את הניסיון הפוליטי לעזור להגשים אותה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן