חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלים מתחדשת: פרויקטים של התחדשות עירונית במרכז העיר הופכים את ירושלים ליעד נדל"ני מבוקש

פרוייקט נדל''ן של קבוצת מנוס

מעבר להיותה של ירושלים בירת ישראל ועיר קדושה היא גם עיר מבוקשת מאוד להשקעה ומגורים. בשנים האחרונות מרכז העיר ירושלים עובר ריענון ושדרוג באמצעות פרויקטים של התחדשות עירונית, שיפור הנגישות התחבורתית למרכז הארץ, פיתוח תשתיות עירוניות, מסחר ותעסוקה המביאים לביקושים גדולים לדירות בלב העיר.

בניינים העוברים תהליך של תמ"א או של פינוי בינוי מהווים מוקד משיכה עבור אוכלוסיה חדשה וצעירה שמעוניינת להתגורר באווירה האותנטית של העיר וליהנות מנופה הקסום.

קבוצת מנוס, מהווה את החברה המובילה בתחום ההתחדשות העירונית- פינוי בינוי תמ"א 38 בירושלים, עם למעלה מ 30 פרויקטים בעיר ומאות יחידות דיור. כיום, מצויים כ-13 פרויקטים בשלבי ביצוע שונים וכ-16 פרויקטים בתהליך לקבלת היתר הבנייה. בחודשים האחרונים הסתיימה בנייתם של חמישה פרויקטים של החברה ברחבי העיר והדירות החדשות נמסרו לבעליהן.

כידוע, תמ"א 38/1 מאבדת מהרלוונטיות שלה הן בעיני הציבור הרחב והן בעיני רשויות התכנון. ההתחדשות העירונית מתמקדת כיום בעיקר במתחמים שלמים של פינוי בינוי, ולשם מועדות גם פניה של קבוצת מנוס המקדמת בימים אלו מספר פרויקטים בשלבים שונים.

לדברי שמואל חי ראובן, מנכ"ל קבוצת מנוס: "ההתחדשות העירונית, במיוחד בירושלים תמשיך להיות מאוד רלוונטית והביקוש לדירות במרכז העיר ימשיך להיות גבוה. מדובר בעיר עם ערך סנטימנטלי ועם מחסור גדול בקרקעות פנויות לבניה חדשה. ההתחדשות העירונית בלב העיר היא התשובה למשבר הדיור בירושלים כמו גם מוקד להתעניינות הולכת וגוברת של יהודי התפוצות למגורים בעיר.

התחזיות של משרד העלייה והקליטה צופות עליה של כ-200 אלף עולים חדשים במהלך השנה הקרובה מה שמייצר ביקוש לדירות חדשות ואין ספק שתוכניות של מתחמי פינוי נועדו לעמוד בביקושים אלו ולייצר פתרונות מגורים חדשים עבור אוכלוסיה חדשה המבקשת לגור בירושלים".

פרוייקט נדל''ן של קבוצת מנוס
צילום: אביעד תבל
לכבוד יום ירושלים הושק אמבולנס זק"א חדש לעיר ירושלים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן