חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזעזע: אחות ערביה במרכז הרפואי שערי צדק העלתה פוסט בו היא מייחלת לניצחון חמאס על ישראל; ארגון בצלמו דורש ממנכ"ל שערי צדק לפטרה

הפוסט של האחות משערי צדק

בצלמו למנכ"ל שערי צדק פטרו מיידית את האחות תומכת הטרור, זאת לאחר שאחות בבית החולים בשם נדאא סובחי העלתה פוסט ובו קראה לאללה להעניק ניצחון לחמאס נגד ישראל. ולהפוך את היום הזה ליון של כיבוש ושמחה.

וכך כתוב במכתב ששלח מנכ״ל בצלמו למנכ"ל שערי צדק: "ראשית אחזק את ידיך וידי הצוות הרפואי כולו במאבק השנה בתקופת הקורונה וכעת בתקופת הטרור שאיננו פוסק.

נחשפנו לכך שעובדת במרכז הרפואי אחות בבית החולים בשם העלתה פוסט לאינסטגרם בו הביעה תמיכה בטרור הרצחני שמנוהל בימים האחרונים.

מכובדי, חובה על כל אחד ואחת להוקיע את הטרור. על אחת כמה וכמה מי שבתפקיד מציל חיים אשר נשבע את שבועת הרופאים.!

לא ייתכן שאדם כזה ימשיך בתפקידו ולו בשעה אחת נוספת. אני קורא לך להשעות את העובדת לזמנה מיידית את לשימוע לפני פיטורין וככל שאכן הפוסט העולה על ידה לפטרה מיד".

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "כל מי שקורא לפגוע בנו חייב להיות מפוטר מיידית מכל תפקיד ותפקיד. אנחנו נמשיך להיאבק בתומכי הטרור מבפנים. ומזמינים מי שנחשף לתומכי הטרור לפנות לקו החם שלנו ונטפל".

מהמרכז הרפואי שערי צדק נמסר בתגובה: "בשערי צדק עובדים זה לצד זה עובדים מכל המגזרים והדתות המטפלים במטופלים מכל המגזרים והדתות במסירות. אנו מאמינים שכך הדרך הנכונה. הנושא נמצא בבדיקה והעובדת מוזמנת לבירור".

הפוסט של האחות משערי צדק
צילום מסך באדיבות בצלמו
משטרת ישראל פעלה נגד מפירי הסדר בהר הבית; שבעה נעצרו בחשד ליידוי אבנים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן