חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו"ד עינב בר כהן לראש העיר: "יש לפתוח את מוסדות הבילוי בעיר לתושבי הדרום"

הבוקר שלחה עו"ד עינב בר כהן מכתב לראש העיר ירושלים משה ליאון ובו בקשה לפתוח את מוסדות הבילוי בירושלים לתושבי הדרום ואזורי העימות.

וכך כותבת בר כהן במכתבה: "בימים האחרונים חלה הסלמה משמעותית בגזרת דרום הארץ, וצערנו הרב משפחות רבות מוצאות עצמן תחת איום הטילים של ארגוני הטרור ברצועת עזה.

עלינו כעירייה, בטח כעיריית ירושלים, בירת ישראל והעם היהודי, לעשות כל שביכולתינו כדי לסייע למשפחות אלו ולקיים את הציווי "ואהבת לרעך כמוך" ולסייע להן. לכן אני קוראת לך לפתוח את מוסדות התרבות והבילוי בירושלים כגון גן החיות התנכ"י, המוזיאונים השונים וכיו"ב ללא תשלום לטובת תושבי הדרום ואזורי העימות.

זהו המעט שאנו יכולים לעשות כעירייה למען אחינו ואחיותינו במצב זה", חתמה בר כהן את המכתב.

עו"ד עינב בר כהן, חברת מועצת העיר וסיו"ר התעוררות מסרה: "הימים האחרונים הם מורכבים ולא קלים לכולנו ובמיוחד למשפחות והתושבים באזורי העימות בדרום שעוברים ימים קשים מאוד בריצה למקלטים והאזורים המוגנים.

בימים אלה אנו נדרשים לעשות הכל יחד כחברה כדי לחזק אותם ולעמוד לצידם, לסייע להם להפיג מעט את המתח מהמציאות המורכבת הזו ולהבטיח את החוסן הלאומי שלנו.

פניתי היום לראש העיר כדי שיתפח את כל מוסדות התרבות בעיר בחינם לטובת תושבי אזורי העימות, זה המעט שאנו יכולים לעשות כעירייה למען אחינו ואחיותינו בשעה קשה זו. רק יחד נעבור את התקופה המורכבת הזו וננצח את אוייבנו".

עינב בר כהן, צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
עיריית ירושלים יוזמת אירוח משפחות מהמרכז והדרום אצל משפחות ירושלמיות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן