חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המשטרה פעלה ללא סיבה נגד חבר מועצת העיר שעשה את עבודתו בשכונת שמעון הצדיק | כל הפרטים על המאורע שמסעיר את ירושלים

הקיר שהשחיתו המחבלים

יהונתן יוסף, חבר מועצת העיר ירושלים, רק עשה את עבודתו כנציג ציבור נאמן בעירייה, ולא תכנן שייעצר ע״י המשטרה.

יוסף הגיע לקיר סמוך לציון שמעון הצדיק אותו השחיתו ערבים על ידי ציורי גרפיטי של הסתה נגד ישראל.

כשהגיע לציון החל יוסף לנקות את הקיר מציורי ההסתה שנעשו ואז הגיעו מספר ערבים שביקשו לתקוף את יוסף. משום מה, המשטרה שנכחה במקום בחרה לעצור דווקא את חבר מועצת העיר, יוסף.

לבסוף, המשטרה ביקשה ממנו לחתום על הרחקה ל-15 ימים משכונת שמעון הצדיק, כשהוא סירב, החליטה המשטרה לשחררו ללא תנאים מגבילים.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בחקירה מתנהלת ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה. יחד עם זאת נציין כי שני החשודים זוהו על ידי קצין משטרה כאשר הם משחיתים פני מקרקעין תוך שריססו עם תרסיס צבע על קיר מבנה של תושב. בעקבות כך התחילה התקהלות סביבם וקצין משטרה שהיה בפעילות מבצעית במקום הפריד בין הצדדים ועיכב את החשוד בגין עבירת השחתת פני מקרקעין. משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה במקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת".

מארגון חוננו נמסר: "שערורייה: חבר מועצת עיריית ירושלים מחק גרפיטי מסית ונעצר".

יונתן יוסף, חבר מועצת העיר ירושלים, הגיע היום למחוק גרפיטי מסית מקיר ציבורי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, תוך כדי שמחק את הגרפיטי הותקף חבר מועצת העיר בידי ערבים שהתנפלו עליו, ולהפתעתו שוטרים שהיו במקום עצרו אותו ולא את התוקפים.

יוסף נמצא כבר מספר שעות בתחנת המשטרה בחשד להשחתת פני מקרקעין. עו"ד נתי רום מארגון חוננו נמצא בתחנת המשטרה ומסייע ליוסף.

נציין כי מדובר בגרפיטי מסית, אשר מחזיק תיק איכות הסביבה בעיריית ירושלים, מר אריה קינג, ביקש מתושבי שכונת שמעון הצדיק לסייע לעייריה ולמחוק את הכתובות.

עו"ד נתי רום תקף את המעצר: "‏בלתי נתפס שחבר מועצת עיריית ירושלים ואדם נוסף שתיעד את האירוע מעוכבים כבר שעות רבות שלא כחוק בתחנת שלם בירושלים.

כאשר הם הותקפו, התוקפים כלל לא נתפסו ולא נחקרו, מי שבאמת השחית את המקרקעין ועשה גרפיטי של הסתה ופגע בריבונות הישראלית בירושלים, עבירה מסוג פשע, לא נתפס ולא נחקר וחבר מועצה וצלם שלא עשו שום דבר אלא עשו את מה שהעירייה הייתה אמורה לעשות, ואת מה שהמשטרה הייתה צריכה לעשות מעוכבים כבר שעות ארוכות שלא כחוק".

הקיר שהשחיתו המחבלים
הקיר שהשחיתו המחבלים. צילום: ירושלמים

 

שוב פיגוע ליד המטה הארצי – חייל וצעיר נוסף פצועים באורח בינוני פונו להדסה – המחבל נעצר I כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן