חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כתב אישום הוגש נגד ארבעה בגין ביצוע לינץ' | כל הפרטים

משטרת ישראל

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית משפט המחוזי בעיר כתבי אישום נגד ארבעה תושבי ירושלים, בגילאי 21, 28,29 ו-30, בגין מעשה טרור של ניסיון רצח, מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, השתתפות בהתפרעות ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ענת ארוסי-כהן, ביום 12.5.21 נפגשו שלושה מהנאשמים ברחוב אגריפס בירושלים וצעדו יחדיו בתהלוכה רבת משתתפים לעבר רחוב שמעון הצדיק. הם הגיעו עם התהלוכה לרחוב שמעון הצדיק והצטרפו להתקהלות רבת משתתפים, במסגרתה התעמתו הנוכחים עם כוחות משטרה אשר שהו במקום. בהמשך חזרו השלושה לכיוון שוק מחנה יהודה והצטרף אליהם הנאשם הרביעי.

באותה העת עבר ברחוב צעיר ערבי אשר עובד במסעדה סמוכה והיה בדרכו לרוקן אשפה. הארבעה אשר הבחינו בצעיר וחשדו כי מדובר בצעיר ערבי, החליטו לפנות אליו כדי לברר את זהותו ולוודא שאכן כך הדבר.

על פי כתב האישום, ברגע שהובהר לארבעה כי מדובר בערבי, השפריצו עליו גז מדמיע, הכו, בעטו וחבטו בגופו תוך שהוא מנסה לעצור אותם ולהשתחרר מאחיזתם. אחד מהארבעה החל לדקור את הצעיר לכל אורך גבו תוך שיתר הנאשמים ממשיכים להכותו.

מאחר שהסובבים ברחוב, אשר הבחינו בנעשה, החלו לצעוק, עזבו הנאשמים את הצעיר וברחו מהמקום. כתוצאה ממעשיהם סבל המתלונן מעשרה פצעי דקירה, הוא הובהל לבית החולים שם הורדם והונשם.

התיק נחקר ע"י יל"פ ציון ושירות הביטחון הכללי. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.

משטרת ישראל
אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל
ראש הממשלה נפגש עם ראש המודיעין הכללי המצרי | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן